قاتل عاشق‌پیشه پای میز محاکمه

قاتل عاشق‌پیشه پای میز محاکمه

مرد جوان بعد از طلاق همسرش، وقتی نتوانست او را راضی به آشتی كند، روی او اسلحه كشید و با شلیك سه گلوله همسرش را از پای در آورد. متهم روز گذشته در دادگاه كیفری یك استان به اتهام خود اعتراف كرد.
به گزارش جام‌جم، ساعت 11 شب نهم فروردین امسال صدای شكسته شدن شیشه و بعد از آن شلیك گلوله و جیغ فرزند پنج ساله آرزو، سكوت یكی از محله‌های پاكدشت را شكست. همسایه‌ها خیلی سریع خودشان را به كوچه رساندند و با جسد غرق در خون زن جوان كه پشت فرمان ماشینش جان خود را از دست داده بود، روبه‌رو شدند. رسیدگی به قتل زن جوان در دستور كار پلیس قرار گرفت و مادر آرزو به پلیس گفت: «دو سال قبل آرزو از همسر اولش جدا شد و با مردی به نام رضا ازدواج كرد اما از او هم جدا شد. رضا یك بار به من گفت كه اگر دخترت طلاق بگیرد او را می‌كشم.»
با اطلاعاتی كه مادر آرزو در اختیار ماموران قرار داد، تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت و در تبریز در حالی كه قصد خروج از كشور را داشت، دستگیر شد و به اتهام خود اعتراف كرد و گفت: «آرزو از من جدا شده بود و من به بهانه عید نوروز با گل و شیرینی سراغش رفتم تا آشتی كنیم، اما او راضی نشد و من با تبر شیشه ماشینش را شكستم و بعد او را با شلیك گلوله‌ای از پای درآوردم.»
متهم روز گذشته در دادگاه كیفری در دفاع از خود گفت: «اتهامم را قبول دارم. من مامور پلیس بودم و اسلحه را نه میلیون تومان قاچاقی خریدم. عاشق آرزو بودم و می‌خواستم كنارم بماند. حالا هم تنها تقاضای من این است كه زودتر قصاصم كنید.»