برخورد با 245 آموزشگاه رانندگی متخلف در كشور

برخورد با 245 آموزشگاه رانندگی متخلف در كشور

 رئیس مركز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از برخورد با تخلفات 245 آموزشگاه رانندگی در سراسر كشور و تعطیلی آنها خبر داد.
 به گزارش ایسنا، احمد كرمی‌اسد گفت: برابر آمارهای ما در كشور بیش از 2100 آموزشگاه رانندگی فعال است كه بیشتر آنها آموزشگاه پایه سوم است. ما بر تمام این آموزشگاه‌ها نظارت داریم و به شكل محسوس و نامحسوس اقدامات آنان و نحوه آموزش و امتحانات را رصد می‌كنیم.
وی با بیان این‌كه كارشناسان پلیس راهور به صورت تصادفی از شركت كنندگان در این كلاس‌ها آزمون می‌گیرند، افزود: علاوه بر آن، بر شرایط آموزشگاه‌ها نیز نظارت داریم. برای نمونه آنها باید‌ فضای آموزش تئوری مناسب داشته باشند یا فضای مناسب برای پارك خودروهای آموزشگاه در نظر بگیرند.
رئیس مركز صدور گواهینامه پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان این‌كه برخی از آموزشگاه‌های رانندگی دچار زوال شرایط می‌شوند، عنوان كرد: برخی از آموزشگاه‌ها هم متخلف هستند كه با هردوی اینها برخورد شده و اجازه فعالیت به آنها داده نخواهد شد.
وی در مورد زوال شرایط در آموزشگاه‌های رانندگی گفت: مثلا اگر شرایط آموزشگاه تغییر كرده باشد، خودروهایش فاقد ایمنی باشد و... جزو زوال شرایط محسوب می‌شود.