فتحی مخالف ماندن استراماچونی

تجمع دوباره هواداران مقابل ساختمان باشگاه

فتحی مخالف ماندن استراماچونی



 باشگاه استقلال تهران همچنان دستخوش اتفاقات جنجالی است. روز گذشته هم طرفداران معترض این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع كردند تا صدای اعتراض خود را به گوش مسؤولان برسانند. هواداران سفت و سخت خواهان استعفای اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه و همین‌طور كامران منزوی، عضو هیات مدیره شدند.
روز گذشته میرشاد ماجدی، یكی از اعضای هیات مدیره با توجه به اوضاع وخیم باشگاه تصمیم گرفت عطای كار را به لقایش ببخشد و برود. میرشاد در سال گذشته یكی از كمرنگ‌ترین اعضای هیات مدیره بوده است. او كلا در مقاطع حساس درباره مسائل مهم باشگاه هیچ اظهارنظری نمی‌كرد. بعضی‌ها به شوخی گفتند او به ساحل رفته، اما نمی‌خواهد خیس شود. سرانجام در حالی كه پیش بینی می‌شد میرشاد برود، استعفا داد و از استقلال رفت. میرشاد در زمان حضور در این باشگاه هم بیشتر درگیر كارهایش در فدراسیون فوتبال بود.
با رفتن او، هواداران معترض استقلال روز گذشته خواهان آن شدند خلیل‌زاده و كامران منزوی هم برود.
تنها كسی كه روز گذشته طرفداران این باشگاه علیه‌اش شعار نداند، علی فتح‌ا‌...زاده بود كه بعد از استعفا، دوباره به مدیریت این باشگاه بازگشته است.
طرفداران معترض آبی‌ها روز گذشته به تصمیمات وزیر ورزش درباره استقلال به‌شدت اعتراض داشتند. با وجود آن‌كه مسعود سلطانی‌فر تلاش كرده مشكلات استقلال را در ماه‌های اخیر حل كند، ولی از نظر طرفداران او با آوردن تیمی مدیریتی در این باشگاه، ضربه مهلكی به آنها زد.
صبح دیروز هواداران برای چندمین بار اعتراض خود را نشان دادند. جالب اینجاست در لابه‌لای شعارها، مردم علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل مستعفی و عضو فعلی هیات مدیره استقلال موضعگیری كردند. خبرهای رسیده از داخل باشگاه حكایت از آن دارد فتحی از جمله مخالفان استراماچونی است و حتی تاكید كرده نباید او را بازگردانند. مدیر سابق آبی‌ها در محفلی دوستانه گفته رفتارهای این مربی ایتالیایی را نمی‌پسندد.
فتحی حتی قصد داشت در این باره صحبت‌هایی انجام دهد، ولی وزیر ورزش از او خواسته تا سكوت كند و لام تا كام حرف نزند. به همین خاطر فعلا سكوت كرده و حرف نمی‌زند. دیروز اما هواداران خیلی علیه فتحی موضعگیری كردند.
صدای اعتراضات هواداران به قدری بلند شد كه بعد از دقایقی ماموران نیروی انتظامی هم سر رسیدند و از آنها خواستند تا به تجمع خود پایان دهند، چون مشكلاتی برای اهالی محل به وجود آورده و رفت و آمد را مختل كرده‌اند. با وجود هشدار پلیس اما طرفداران تاكید داشتند فقط می‌خواهند كنار تیم باشند. منتها بعضی از آنها تلاش كردند تا وارد ساختمان باشگاه شوند كه پلیس مانع این كار شد.