«12 مرد خبیث» چه می‌كنند؟!

«12 مرد خبیث» چه می‌كنند؟!



جای تعجب نبود كه خبر ساخت نسخه تازه‌ای از درام اكشن كلاسیك و غیرمتعارف «12 مرد خبیث»، صدر‌نشین اخبار هنری هفته شود. این روزها كه دوباره‌سازی نسخه‌های قدیمی فیلم‌های مطرح تاریخ سینما به صورت یك مد درآمده، این اكشن كلاسیك هم می‌تواند یكی از گزینه‌های مهم باشد. نسخه تازه را دیوید آیر كارگردانی خواهد كرد.
شرکت برادران وارنر كه امتیاز برگردان جدیـــــد سینمایی اثر كلاسیك رابرت آلدریــــــچ را دارد، به دنبال تولید نسخه‌ای متفاوت‌تر از این فیلم است. از قرار معلوم، نسخه جدید داستانی معاصر را به تصویر می‌كشد و در زمان جنگ جهانی دوم رخ نخواهد داد. با این حال، اطلاع دیگری از كم و كیف نسخه آیر در دست نیست.
داستان نسخه سال 1967 درباره گروهی از زندانیان آدمكش و بدطینت بود، كه باید راهی ماموریتی غیرممكن شوند. به این گروه گفته می‌شود در صورت اجرای موفق عملیاتی علیه افسران عالی‌رتبه آلمانی در یك اردوگاه تحت محافظت شدید، می‌توانند آزادی‌شان را به دست بیاورند. چارلز برنسون، ارنست بورگناین، جیم براون، جان كاساوتیس، رابرت رایان، تلی‌ساوالاس و دانلد ساترلند بازیگران نسخه اصلی بودند.
برای نسخه جدید این اکشن جنگی ماجراجویانه قرار است تعداد زیادی از بازیگران سرشناس  و جوان روز، دعوت به همکاری شوند./ مووی