رد شایعات «كهكشانی»

رد شایعات «كهكشانی»



جیمز گان شایعات مربوط به حضور رابرت پاتینسن در قسمت سوم «نگهبانان كهكشان» را رد كرد. او كه این روزها برای شركت دی‌سی‌كامیكز «جوخه خودكشی 2» را كارگردانی می‌كند، سال 2022 نگهبانان كهكشان 3 را روی پرده سینماها می‌فرستد. گان قاطعانه شایعه بازی بتمن جدید سینما در فیلمش را رد می‌كند.
او در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر حضور پاتینسن در فیلمش گفت: « اصلا این‌طور نیست. نمی‌دانم این حرف‌ها و شایعات از كجا می‌آید. بهترین منبع برای كسب اطلاعات در ارتباط با هر فیلم، سازندگان آن است. زمانی كه من یا تهیه‌كنندگان فیلم چنین چیزی نگفته‌ایم، چرا باید حرف‌های غیررسمی را جدی گرفت و به آنها بها داد؟»
گان از خبرنگاران پرسید در شرایطی كه پاتینسن قرار است برای كمپانی برادران وارنر نقش مرد خفاشی را در قسمت جدید مجموعه ابرقهرمانانه «بتمن» بازی كند، چگونه قبول می‌كند در اكشن پربازیگر و پرشخصیتی چون نگهبانان كهكشان ظاهر شود؟!
رسانه ها می نویسند شایعه حضور پاتینسن در قسمت تازه نگهبانان کهکشان، بعد از آن مطرح شد که خود بازیگر اعلام کرد یکی از گزینه‌های اصلی بازی در سومین قسمت این اکشن ابرقهرمانانه علمی -تخیلی است./ ورایتی