«بچه مهندس ۳» در شهرك سینمایی دفاع مقدس

«بچه مهندس ۳» در شهرك سینمایی دفاع مقدس


بچه مهندس یكی از سریال‌های محبوب مردمی است كه پخش فصل اول در ماه رمضان با اقبال بینندگان رو‌به‌رو شد. به همین دلیل شبكه دو فصل دوم این سریال را هم ساخت و روی آنتن رفت. به همین دلیل امسال هم ساخت فصل سوم سریال تلویزیونی بچه‌مهندس را شروع كرده است.
نویسندگی این سریال را حسن وارسته به عهده دارد كه اعلام كرده گروه تولید بنا به شرایط اقتصادی، به یكی از شهرستان‌های اطراف تهران یا حاشیه شهر بروند.
وی درباره ادامه تولید این سریال گفت: این روزها گروه تولید در لوكیشن شهرك سینمایی دفاع مقدس مشغول تصویربرداری است.
این نویسنده درباره پایان زمان تولید این سریال نیز بیان كرد: احتمالا تا بهمن‌ماه تصویربرداری ادامه خواهد داشت و از آنجا كه ۳۵ قسمت است، یكی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان هستیم.
نكته قابل تامل این است كه نویسنده سریال بچه مهندس 3 تاكید داشته فصل سوم این سریال برای مخاطبان غافلگیری‌ای دارد كه مناسب ماه رمضان است.
تصویربرداری سریال «بچه مهندس۳» در ۳۵ قسمت در حال انجام است. علی غفاری كارگردانی و سعید سعدی تهیه‌كنندگی این سریال را به عهده دارند. دو فصل قبل این سریال در سال گذشته از شبكه دو سیما پخش شد. فصل اول در رمضان ۹۷ و فصل 2 نیز در دی ۹۷ روی آنتن رفت.
پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی‌پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی‌فر و حمید شریف‌زاده از بازیگرانی هستند كه هم در فصل یك و هم در فصل 2 حضور داشتند كه در كنار آنها بازیگران دیگری هم به این كار پیوستند. پیش از این سیما تیرانداز، علی اوسیوند، نسرین نكیسا، مهران نائل، صحرا اسداللهی، فرج‌ا... گل‌سفیدی و سیامك اشعریون هم به این سریال اضافه شده بودند.