کمیل قاسمی : رحمت الهی مصیبت نیست

کمیل قاسمی : رحمت الهی مصیبت نیست


خادمین امام علی (ع) متشکل از گروهی از کشتی‌گیران و قهرمانان این رشته است که رسول خادم حدود 15 سال قبل را‌ه‌اندازی کرده تا به مردم مناطق محروم کمک کند و در زمان سیل و زلزله یاری کننده آسیب‌دیدگان باشد.کمیل قاسمی، یکی از قهرمانان ورزش کشتی روز یکشنبه ویدئویی منتشر کرد که خیلی از مردم آن را در شبکه‌های اجتماعی دیدند. او در این ویدئو از مردم خواست به کمک مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان بیایند، مردمی که به شدت محرومند و به شدت به کمک نیاز دارند.دیروز که با او گفت و گو کردم تاکید کرد مردم این استان به خصوص مردم روستا‌ها همان مقدار کم دارایی که داشته‌اند را در سیل از دست داده‌اند.اگر چند گوسفند و بز داشتند حالا دیگر همان را هم ندارند.حتی لنگ آب آشامیدنی و پوشاک و خوراکند و وسایل گرمایشی هم ندارند الان نباید این مردم را تنها گذاشت.رسیدگی به انها و کمک به این مردم تکلیف همه ماست.
قاسمی تاکید کرد که راه‌های ارتباطی به بیشتر روستاها قطع شده و مردم معلوم نیست چه شرایطی دارند.باید از چابهار مواد خوراکی و پوشاک تهیه کنیم و به مردم جنوب سیستان و بلوچستان برسانیم.اولویت الان ضروریات زندگی است تا بعد که شرایط آرام‌تر شد برای این مردم خانه بسازیم و لوازم خریداری کرده و به آنها برسانیم.
این قهرمان کشتی‌گیر می‌گوید: دولت سال‌هاست سیستان و بلوچستان را رها کرده. این استان اصلا زیرساخت ندارد.بستر رودخانه‌ها لایروبی نشده و مسیری برای آب‌های روان در نظرگرفته نشده است.انگار دولت گزینه خشکسالی را انتخاب کرده و با این تصور که دیگر در این استان بارندگی نخواهد بود گزینه‌های ساخت و ساز درست را نادیده گرفته.الان باران که رحمت خداوند است و مردم این استان به‌شدت به آن نیازمندند باریدن گرفته، رحمت به مصیبت تبدیل شده ! واقعیت این است از الان باید مطالبه‌گری را آغاز کنیم و از دولت بخواهیم با فروکش کردن آب‌ها و آرام شدن سیل ساخت و ساز درست و اصولی را در این استان آغاز کند.ما در حد توان و بودجه‌ای که داریم کارهای زیرساختی را انجام می‌دهیم اما وسعت استان فقط بودجه دولتی را می‌طلبد.