دختر جوان، نقشه ربودن مدیر شركت را طراحی كرد

دختر جوان، نقشه ربودن مدیر شركت را طراحی كرد

 دخترجوان وقتی از محل كارش اخراج شد دست به انتقام‌گیری عجیبی زد. او نقشه ربودن و اخاذی از كارفرمای سابقش را با همدستی پسر مورد علاقه‌اش و دو مرد جوان دیگر اجرا  كرد.
 به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، دو ماه پیش، مدیر یك شركت بازرگانی در شمال تهران با حضور در دادسرای جنایی تهران با طرح شكایتی بیان كرد: شب از شركتم بیرون آمدم و در خیابان منتظر تاكسی بودم كه خودروی پژویی مقابلم توقف كرد و به گمان این‌كه او مسافربر است به وی نزدیك شدم كه آنجا دو مرد از خودرو پیاده شدند و با چاقو مرا تهدید كردند و به زور و كتك مرا  ربودند. در میانه راه دستمالی مقابل دهانم گذاشتند كه بی‌هوش شدم. وقتی به هوش آمدم، دست‌ها و پاهایم با طناب بسته شده بود و در اتاق خانه‌ای قدیمی زندانی بودم.
وی افزود: یكی مراقبم بود و دو نفر دیگر شكنجه‌ام دادند. یك شبانه روز زندانی شان بودم. كارت بانكی و رمز آن، كارت ملی و شناسنامه‌ام را به زور گرفتند. بعد برگه‌های سفید امضا مقابلم گذاشند و گفتند امضا و اثر انگشتم را روی آن ثبت كنم. از ترس این‌كه مرا به قتل برسانند، هر‌چه خواستند را انجام دادم و حتی چند فقره از چك‌هایم را كه سفید امضا بودند، گرفتند. بعد از آن مرا در بیابان‌های اطراف تهران از خودرو بیرون انداختند.    تحقیقات پلیسی برای دستگیری آدم‌رباهای فراری ادامه داشت تا این‌كه آنها متوجه شدند با پول‌های سرقت شده از حساب شاكی، 50میلیون تومان طلا و 5000 دلار از دوصرافی خریداری شده است. ماموران دوربین‌های  مداربسته طلافروشی و صرافی‌ها را بازبینی كردند كه معلوم شد آدم‌رباها با چهره گریم شده به آنجا رفته‌اند. در‌حالی كه پلیس در جست‌وجوی آدم‌رباهای فراری بود دو روز پیش، شاكی با ماموران پلیس تماس گرفت و از دستگیری یكی از آدم‌رباها كه مقابل شركتش آمده بود، خبر داد. بعد از آن ماموران در محل حاضر شدند و متهم را تحویل گرفتند.
 شهرام 23 ساله كه دانشجوی ترم هفتم رشته بیوشیمی است در جریان تحقیقات پلیسی گفت: یك روز هم‌دانشگاهی‌ام شهروز سراغم آمد و گفت با مردی اختلاف دارد و خواست همراهش شوم تا او را بترساند. طبق خواسته‌اش عمل كردم و با او و دوستش به دفتر شاكی رفتیم و او را ربودیم. بعد از آن‌كه همدستانم او را 24 ساعت در خانه‌ای در جنوب تهران شكنجه دادند تازه فهمیدم او با آن مرد اختلاف ندارد، بلكه این آدم‌ربایی با دستور دختر جوانی به نام فتانه اجرا شده است.
 وی افزود: دوستم بعد از افشای این موضوع به من گفت فتانه دختر مورد علاقه‌اش است. مدتی در شركت شاكی كار می‌كرده، اما آن مرد حق و حسابش را نداده و وی را اخراج كرده است. بعد از آن فتانه تصمیم به انتقامگیری گرفته و نقشه آدم‌ربایی را طراحی كرده بود و از ما خواست او را برباییم و از وی اخاذی كنیم كه طبق دستور فتانه عمل كردیم. آنها در برابر جا‌به‌جایی و نگهبانی از شاكی پنج میلیون تومان به من پرداختند. زمانی كه گروگان میانسال نیمه جان شده بود او را در بیابان رها كردند. من ترسیده بودم نكند فوت شده باشد. بعد از آن‌كه به محل انداختن او در بیابان رفتم و پیدایش نكردم بعداز مدتی به دفتر شركت گروگان رفتم و او مرا  گرفت.
تحقیقات برای دستگیری زن جوان كه طراح آدم‌ربایی بود با دو همدست فراری‌اش ادامه دارد.