حق با شماست

حق با شماست

# اتوبوس_دودزا
بابایی از شهرقدس:
اتوبوس‌های میدان آزادی به شهرقدس فرسوده و دودزا هستند و نیاز به تعویض با اتوبوس‌های نو دارند.
 
# سیروس_ترافیک
عباسی از تهران:
 جولان موتورسیكلت‌های باری و مسافربر در چهارراه سیروس باعث افزایش ترافیك و سد معبر در این خیابان می‌شود. لطفا به این موضوع رسیدگی شود.

 # دلار _کسب و کار
چشمی از تهران:
جهش ناگهانی و دائم قیمت دلار باعث به‌هم ریختن امنیت اقتصادی كسبه و بازار شده است و سطح معاملات را به كمترین حد رسانده است.

 # اینترنت _گرانی
طیار از بابل:
 اپراتورهای تلفن همراه هر چند مدت و به صورت نامحسوس قیمت بسته‌های اینترنت را گران می‌كنند و باعث افزایش هزینه شهروندان می‌شوند، چرا وزارت ارتباطات به این تخلفات رسیدگی نمی‌كند؟

 # بازار_ تابلو
دلاور از تهران:
بازارهای داخلی و سرپوشیده 15‌خرداد فاقد تابلوهای راهنما هستند و شهروندانی كه با این بازارها آشنایی ندارند، سردرگم می‌شوند.

 # کرایه_خودرو_ برقی
شجاعی از تهران:
كرایه خودروهای برقی داخل بازار كه ابتدا رایگان بودند بسیار گران است و با توجه به مسافت كوتاه بهتر است نرخ این خودروها تعدیل شود.

 # بورس_ضرر
خیری از اصفهان:
 وضعیت بازار بورس با توجه به اتفاقات این اواخر بسیار ناپایدار و خراب شده است و سهامداران ضرر هنگفتی را متقبل شده‌اند. از دولت محترم درخواست می‌شود حمایت بیشتری از سهامداران
 انجام دهد.

 # روستا _مشکلات
زند از بابل:
 به علت زیرساخت نامناسب در روستاهای شهرستان بابل و بابلكنار هر بار یك خسارت به مردم وارد می‌شود. یك بار لوله‌های آب سوراخ می‌شود، یك بار برق‌رسانی به مشكل برمی‌خورد و قطعی تلفن نیز دائم شده است. چرا به این وضع رسیدگی نمی‌شود؟