شاك ویو؛ درمان نوین در اختلالات اورولوژی

شاك ویو؛ درمان نوین در اختلالات اورولوژی


شاك ویو یكی از درمان‌های جدید مورد استفاده در بیماری‌های اورولوژی مثل اختلالات نعوظ و ناتوانی جنسی، التهاب مزمن پروستات و بیماری پلاك پیرونی است. بیماری پلاك پیرونی نوعی اختلال نعوظ در مردان محسوب می‌شود كه به مرور باعث ایجاد درد و كجی در آلت تناسلی شده، مشكلات روحی - روانی متعدد برای فرد ایجاد كرده و فرد به صورت كامل توان جنسی خود را از دست می‌دهد.
مكانیسم اثر این روش درمانی، با استفاده از انرژی مكانیكی و تولید امواج مخصوص است كه با ایجاد تغییرات بافتی و رگ‌سازی می‌تواند مشكلات زمینه‌ای را برطرف كند.
جلسات درمانی بر اساس اختلال اولیه بین ۶تا ۱۲ نوبت باید تكرار شود كه هر جلسه به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ دقیقه زمان می‌برد.
فرآیند این روش درمانی، كاملا بدون درد است و بیمار طی جلسه درمان به راحتی دراز می‌كشد.
در اختلالات نعوظ، با تكرار جلسات درمانی، رسوب پلاك‌های عروقی از بین می‌رود و با بهبود خونرسانی آلت و تقویت جدار عروق، عملكرد نعوظ بهبود می‌یاید.
در عفونت مزمن پروستات، این دستگاه با ایجاد التهاب در بافت، باعث تشدید خونرسانی و افزایش سلول‌های التهابی بدن در پروستات می‌شوند و به ریشه‌كنی عفونت كمك می‌كند.
در بیماری پلاك پیرونی‌كه بافت‌های غیرطبیعی، جایگزین بافت مرتجع آلت می‌شود و فرد دچار انحنا و كجی آلت، اختلال نعوظ و درد حین نعوظ می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان پیشرفت بیماری را متوقف كرد و عملكرد نعوظ را بهبود داد و ظاهر كج آلت را نیز در كنار سایر روش‌های درمانی بهبود داد.
در مجموع این روش درمان نوین در اختلالات اورولوژی بسیار موثر و راضی كننده و بدون عارضه است.