فرصتی برای آشنایی بیشتر با «خبرگان ملت»

فرصتی برای آشنایی بیشتر با «خبرگان ملت»

همزمان با نزدیك شدن به انتخابات مجلس و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری، برنامه‌های مختلفی برای این اتفاق در نظر گرفته شده است. «خبرگان ملت» هم عنوان برنامه تولیدی با محوریت تبلیغات نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری است كه از روز گذشته ۲۳ بهمن ماه در چند نوبت زمانی در جدول پخش شبكه پنج سیما قرار گرفت. این برنامه كاری از گروه سیاسی شبكه پنج سیما به تهیه‌كنندگی محمد جبارزاده است.
گفت‌وگوی خبرگان با مردم در 18 دقیقه
جبارزاده در توضیح برنامه «خبرگان ملت» می‌گوید: در این برنامه هر یك از نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری به موضوعاتی همچون سوابق كاری خود، نقش مجلس خبرگان و اهمیت آن پرداخته‌اند.
وی ادامه داد: در برنامه تبلیغاتی كاندیدا‌های مجلس خبرگان رهبری هر كدام از آقایان ۱۸ دقیقه مطالب خود را ارائه كردند. جدول پخش برنامه‌های تبلیغی نامزد‌ها طوری طراحی شده كه به هر نامزد یك نوبت پخش در شبكه پنج سیما و یك نوبت تكرار برنامه و یك نوبت پخش در شبكه رادیویی تهران و یك نوبت تكرار اختصاص داده شده است.
تبلیغات با رعایت قوانین
وی با تاكید بر اهمیت این برنامه گفت: این برنامه با رعایت تمام قوانین ضبط و تولید شده است. برنامه‌های تبلیغی نامزد‌ها در دو شبكه پنج و رادیو تهران از ۲۳ بهمن آغاز و تا ۳۰ بهمن ادامه خواهد داشت.
انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری همزمان با انتخابات مجلس شورای اسلامی در پنج استان تهران، قم، خراسان رضوی، خراسان‌شمالی و فارس برگزار می‌شود.