تولید 2755 ساعت برنامه ویژه دهه فجر

شبكه‌های استانی پیشتاز در انجام رسالت رسانه ملی

تولید 2755 ساعت برنامه ویژه دهه فجر


معاونت امور استان‌های رسانه ملی و شبكه‌های استانی صدا و سیما با برنامه‌ریزی گسترده، رسالت رسانه‌ای خود را در گرامیداشت دهه فجر و یوم‌ا... 22 بهمن امسال به انجام رساندند.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، این معاونت و شبكه‌های استانی رسانه ملی، برنامه‌ریزی جامعی برای تولید و پخش برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر امسال و نیز پوشش گسترده راهپیمایی مردمی در یوم‌ا... 22 بهمن داشتند.
بر این اساس و با توجه به اهمیت نحوه پوشش رسانه‌ای حماسه 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی كه مقارن با چهلمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بود، از اولین ساعات 22 بهمن سال 98، معاون امور استان‌ها به همراه 93 نفر از همكاران ستادی و پشتیبانی معاونت و شبكه شما و 6862 نفر از همكاران مراكز استان‌ها در محل كار حضور داشته و به لطف الهی و با اهتمام گسترده، راهپیمایی روز 22‌بهمن را با رویكرد هم‌افزایی، ایجاد شور‌و‌نشاط، تحكیم وحدت و انسجام ملی به شكل باشكوهی منعكس كردند.
با وجود شرایط جوی ناپایدار و بارش برف و باران سنگین در برخی استان‌ها از جمله گیلان، كار تصویربرداری و تولید گزارش‌های مردمی و انعكاس حضور گسترده در راهپیمایی بدون خلل انجام پذیرفت.
در مجموع صدا و سیمای مراكز، حدود 2755‌ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی با موضوع دهه فجر و روز 22 بهمن تولید كرده‌اند كه 1705 ساعت آن رادیویی و 1050 ساعت آن تلویزیونی بوده است.