تصاویر جاسوسی داچیا ساندروی جدید

تصاویر جاسوسی داچیا ساندروی جدید

داچیا ساندرو، جذاب‌ترین گزینه در كلاس خود نیست اما این سوپرمینی رومانیایی همچنان محبوب است كه دلیل اصلی آن نیز قیمت پایین در بازارهای جهانی است. این خودرو راه‌حلی عالی برای افرادی است كه به دنبال حمل‌ونقل ساده در قالبی جمع‌وجور هستند و به همین دلیل است كه سومین نسل ساندرو نیز همچنان به این فرمول اثبات شده وفادار است.
به گزارش پدال، از آنجا كه به زمان رونمایی ساندروی جدید نزدیك می‌شویم، تصاویر جاسوسی بیشتری از این هاچبك كلاس B منتشر شده است. این خودرو به‌تازگی در آزمایش زمستانی رؤیت شده و همان‌گونه كه در تصویر می‌بینید نمونه موردبحث از پوشش‌های استتاری زیاد و رینگ‌های افترماركتی استفاده كرده است. در بخش جلو لباس مبدل كمتری نسبت به گذشته وجود داشته و بنابراین می‌توانیم ایده‌ای بهتر از ظاهر این خودرو  را  به دست آوریم. بخش پایینی جلوپنجره احتمالا توسط مه شكن‌های پوشانده شده استتار شده است. گرچه چراغ‌های جلو تا حد زیادی پنهان شده اما احتمالا این چراغ
از نوع ال‌ای‌دی است.
ترمزهای كاسه‌ای عقب نشان می‌دهد ساندرو همچنان مجهزترین و دلپذیرترین خودرو در رده خود نبوده كه البته قیمت خودرو نیز ‌چنین چیزی را نشان می‌دهد. دستگیره‌های در خودرو سرانجام از نمونه‌های مدرن شده و احتمالا همین داستان درباره ال90 صندوقدار نیز صدق خواهد كرد.
مهم‌ترین تغییر بخش عقب كه فعلا دیده می‌شود ظاهر جدید چراغ‌هاست. این چراغ‌ها نه‌تنها شكل متفاوتی دارد بلكه نازك‌تر بوده و از گرافیك جدیدی استفاده می‌كند. نگاهی دقیق‌تر نشان‌دهنده استفاده از اسپویلر و چراغ سوم ترمز یكپارچه است كه این امر تأثیر مثبتی دارد زیرا آبپاش برف‌پاك‌كن عقب كارایی بیشتری دارد.
اگرچه هنوز تصاویری از كابین این خودرو منتشر نشده اما در برخی تصاویر می‌توانیم سیستم اطلاعات سرگرمی جدید ساندرو را مشاهده كنیم. به نظر می‌رسد داچیا از صفحه ‌نمایش تبلت مانند استفاده كرده است. فریم ضخیم صفحه‌نمایش ظاهر خوبی نداشته اما امیدواریم یك صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با گوشه‌های نازك‌تر در دسترس باشد.
احتمالا ساندرو و ال90 جدید در نمایشگاه پاریس 2020 معرفی خواهند شد. همان‌گونه كه قبلا رنو اعلام كرده، خودروهای جدید و كوچك این خودروساز از نسخه ارزان‌تر پلتفرم CMF-B به كار رفته در كلیو و نیسان میكرا استفاده
خواهد كرد. مدل‌های استپ‌وی ال90 و ساندرو نیز احتمالا در سال 1400/ 2021 تولید خواهند شد.