ایرانی‌های همیشه به یاد ماندنی

حالا که تعطیلات نوروز است و نمی شود برویم دید و بازدید ، می نشینیم و فیلم ایرانی می بینیم فیلم‌ها و سریال‌هایی که می‌توانید آنها را در شبکه نمایش خانگی پیدا کنید

ایرانی‌های همیشه به یاد ماندنی

لیلا: امروز پس از گذشت بیش از
20 سال، «لیلا» دیگر یک اثر فرهنگی ماندگار است. داستان زنی که با وجود زندگی آرام و عاشقانه‌اش به دلیل ناباروری تحت فشار مادر همسرش قرار می‌گیرد و با وجود اینکه رضا، همسرش مشکلی بابت این اتفاق ندارد، اما لیلا به اصرار مادر همسرش رضایت می دهد که برای رضا زن دومی بگیرند.
شب یلدا: «شب یلدا» را لازم نیست فقط در شب یلدا ببینید. هر شب دیگری هم که ببینید لذت اش را می برید. چون تاریخ انقضا ندارد. فیلمی عاشقانه که زندگی مردی به نام حامد را روایت می کند که باوجود علاقه بسیار به همسرش مهناز و فرزندش نازی، آنها را پس از ‏ده سال زندگی مشترک به خارج از کشور می‌فرستد‎.
اجاره‌نشین‌ها: طنزی که هوشمندانه و استاندارد باشد بعد از گذشت بیش از
20 سال باز هم مخاطبانش را می‌خنداند. «اجاره نشین ها» داستان خانه ای است که عده ای مستاجر دارد، اما وارث یا وارثانش مشخص نیستند. خانه نیازمند تعمیرات اساسی است ولی بی توجهی عباس آقا باعث می‌شود تا خانه بر سر ساکنانش فرو بریزد.
سرخ‌پوست: نیما جاویدی پنج سال بعد از ساخت فیلم «ملبورن» با دومین تجربه سینمایی خود موفقیت بزرگی کسب کرد.  «سرخ‌پوست» ماجرای یک زندان را در حدود سال ۱۳۴۶ روایت می‌کند که قرار است تخریب شود و زندانیان به زندان دیگری منتقل شوند، اما در این بین مشخص می‌شود که یک زندانی گم شده است.
سریال «کرگدن»: در میان آشفته‌بازار محصولات شبکه نمایش خانگی، «کرگدن» از همان روز اول توانست قلابش را تا حدودی درست بیندازد و مخاطب را به دنبال کردن ادامه قصه ترغیب نماید. ماجرا از این قرار است که پنج جوان، به واسطه مهارت‌هایشان وارد چالش آدرنالین می‌شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست.
سریال «هم گناه»: از جدیدترین محصولات شبکه نمایش خانگی با بازی بازیگرانی مشهور است که می توانند دل مخاطب را به‌دست بیاورند. آنطور که در خلاصه داستان این سریال آمده; خانواده صبوری  که در آرامش با هم زندگی می‌کنند، اما ورود جوانی به این خانواده زندگی همه خانواده را دستخوش تغییراتی می‌کند.