هدیه آنلاین

هدیه آنلاین

عید است و عیدی گرفتن و‌عیدی دادن. با این حال دیگر همه می‌دانیم که این‌نوروز با نوروزهای گذشته تفاوت‌های اساسی دارد. از خریدهای نوروزی تا دید و بازدیدهای هرساله باید کم کرد و تا جایی که میتوان از قرنطینه خانگی خود بیرون نیامد. همین موضوع برای آن‌هایی که عیدی گرفتن را دوست دارند، می‌تواند ناراحت کننده باشد، اما در زمانی‌که همه‌چیز به سمت آنلاین شدن و اینترنتی بودن رفته، ما هم برای این بتوانیم سنت دیرینه عیدین دادن و عیدی گرفتن را نگه داریم، برای‌تان چند پیشنهاد هیجان‌انگیز داریم.

عارف چراغی مجازیست

   كتاب  الكترونیك
كتاب همیشه جزو گزینه‌‌های بسیاری از ما برای هدیه دادن بوده است، اما در این روزها كه كتاب‌های الكترونیك رونق گرفته‌اند و می‌توانید برای كسی كه می‌خو‌اهید هدیه بخرید، یك حساب كاربری در همین برنامه‌‌ها بسازید، اكانت را با مبلغ مشخصی شارژ كنید و حالا اطلاعات حساب را برایش بفرستید، او می‌تواند با سلیقه شخصی كتاب بخرد.



موسیقی  آنلاین
سایت‌های ایــرانی زیادی هستنــد كــه آلبــوم‌های موسیقی خوانندگان را برای فروش ارائه می‌دهند.  كافی است به یكی از این سایت‌ها بروید و به بخش هدیه سایت مراجعه كنید. در این بخش شما هزینه آلبوم مورد نظرتان را پرداخت می‌كنید و آدرس ایمیل یا شماره تلفن مخاطبان را وارد می‌كنید و این سایت به صورت هدیه و از طرف شما لینك دانلود رایگان آلبوم را برای فرد مورد نظرتان ارسال می‌كند.



 شارژ   بــازی
در خانه ماندن برای بچه‌ها سخت‌تر از بزرگ‌ترهاست و زودتر خسته می‌شوند، یكی از راه‌های سرگرمی بچه‌ها، بازی‌های موبایلی و آنلاین است، اما نكته‌ای كه تقریبا بیشتر بازی‌ها دارند این است كه از جایی به بعد مراحل آنها نیاز به پرداخت مالی دارد، شاید بد نباشد به عنوان عیدی برای بچه‌ها، چند مرحله از بازی را كه انجام می‌دهند برایشان بخرید كه بتوانند به ركورد زدن ادامه دهند!





بسته اینترنت
در روزهــای قرنطینه، تمــاس‌های صوتی و تصویری از طریق اینترنت محبوبیت زیادی پیدا كرده است. می‌توانید برای عزیزان‌تان بسته‌های اینترنت به عنوان عیدی بخرید كه خوشحالشان كنید. این هدیه مخصوصا بــرای پــدربزرگ‌هــا و مادربزرگ‌ها كه این روزها تنها هستند، می‌تواند گزینه خوبی باشد.