پویش «موج همدلی» در رادیوهای استانی

پویش «موج همدلی» در رادیوهای استانی


در پی فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر كمك مومنان ملت ایران به اقشار مستضعف، پویش «موج همدلی» در رادیوهای استانی صداوسیما راه‌اندازی شد.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، وحید كمالی، مدیركل صدای استان‌ها با اعلام این خبر گفت: به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر كمك مومنانه در ماه مبارك رمضان به اقشار مستضعف، پویش «موج همدلی» در رادیوهای استانی صداوسیما در سراسر كشور راه‌اندازی می شود.
وی افزود: اداره‌كل صدای استان‌ها با پویش موج همدلی به استقبال ماه مبارك رمضان می‌رود. این پویش در لبیك به منویات رهبری مبنی بر این‌كه انتظار اقدام و عمل است، نه بی عملی و نشستن و چشم به در دوختن، طراحی شده و به مرحله اجرا در می‌آید كه براساس آن نوای همدلی و مهربانی در صدای استان‌ها طنین‌انداز می‌شود.
 وی ادامه داد: بر این اساس محورهای موضوعی و عملیاتی مختلفی برای اجرا به صدای مراكز ابلاغ شده كه از آن جمله می‌توان به طراحی و تولید آنونس‌هایی در تشویق خیرین و مردم در كمك و یاری به همنوعان، طراحی بخشی در تمام برنامه‌های زنده و تولیدی با رویكرد ترویج مهربانی و همدلی، گفت‌وگو با خیرین و گروه‌های مردمی در سراسر كشور كه در این شرایط به كمك و یاری مردم و كادر درمانی و بیماران شتافته‌اند، ترویج نذرهای ماه مبارك رمضان در جهت‌دهی كمك به محرومان و اقشار آسیب‌پذیر و انعكاس فعالیت‌ها و كارهای گروه‌های مردم نهاد در این حوزه اشاره كرد. وی افزود: علاوه بر این و با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب، پویش موج همدلی به دنبال تبیین این مفهوم است كه همدلی شرط ظهور است، منتظر مهدی(عج) منفعل نیست و از یك تماس و گفت‌وگو با اقشار آسیب‌دیده، با خانواده‌های داغدار تا خرید نان برای همسایه پیر و بیمار می‌تواند در این زمینه موثر باشد.