حق با شماست

حق با شماست

#مزاحمت_فاضلاب
امیری از تهران:
چند روزی است که خیابان میرداماد را برای فاضلاب کنده‌اند این مساله سبب شده دراین منطقه یافتن جای پارک دشوارتر از گذشته شود، چرا مسوولان چنین کارهایی را در تعطیلات عید انجام ندادند تا برای شهروندان مزاحمت ایجاد نشود؟

#کرونا_پارک
خسروی از تهران:
حضور شهروندان درپارک‌ها بدون رعایت فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از وسایلی مانند ماسک می‌تواند زحمات کادرپزشکی را به باد بدهد، چرا مدیران باید این رویکرد را دنبال کنند؟

#حیوانات_خانگی
بیگ‌زاده از کرج:
برخی حیوانات خانگی خود را در شهر رها کرده‌اند،چون می ترسند به کرونا مبتلا شوند،‌ این افراد باید مسؤولیت کار خود را قبول کرده و دست کم برای پیشگیری از ابتلای حیوانات به کرونا یا  مداوای حیوانات بیمار تلاش کنند.

#پلیس_جریمه
نادری از تهران:
این‌روزها که شهروندان ناچار به استفاده از خودروی شخصی هستند، پیدا کردن جای پارک در بسیاری از خیابان های تهران مشکل است، پلیس راهور نیز باید با آنها همکاری کند. از پلیس تقاضا دارم همراهی بیشتری با شهروندان داشته باشد.

 #کرونا_زباله_گرد
خوش‌نیت از تهران:
افراد زباله گرد این روزها در سطح شهر تهران مانند گذشته دیده می‌شوند. چرا شهرداری مانع فعالیت این افراد نمی ‌شود؟ نباید فراموش کرد که احتمال ابتلای زباله گردها به کرونا بسیار بالاست و آنها به‌راحتی می توانند این بیماری را شیوع دهند.

#ماسک_رایگان
خداپرست از تهران:
با توجه به اینکه در تولید ماسک به خودکفایی رسیده‌ایم و برخی مدیران به فکر صادرات هستند، مدیران شهری چرا برای توزیع ماسک رایگان در مترو و اتوبوس‌ها تصمیم گیری نمی کنند؟

#اینترنت_گران
نیکپور از اصفهان:
این روزها بیشتر مدارس و آموزشگاه‌ها آموزش ها را از طریق فضای مجازی دنبال می کنند به همین دلیل بهتر است مسوولان هزینه اینترنت را کاهش دهند تا دست کم در این شرایط اقتصادی نامناسب خانواده‌ها در تنگنا قرار نگیرند.