شکار زنان با ارابه سیاه

شکار زنان با ارابه سیاه

مجرم سابقه دار که با پراید سرقتی زنان را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می داد در دام پلیس گرفتار شد. چهار زن با مراجعه به پلیس آگاهی از متهم شکایت
کرده‌اند.
 به گزارش خبرنگار جام جم، تحقیقات پلیسی در این پرونده از 20 فروردین امسال و همزمان با شکایت زنی در پلیس آگاهی تهران آغاز شد. زن جوان در شکایت خود گفت: 18 فروردین امسال از میدان صادقیه به مقصد پونک سوار خودروی پرایدی مشکی رنگ شدم که راننده در میان راه تغییر مسیر داد و با تهدید مرا به محلی خلوت کشاند و مورد آزار و اذیت قرار داد. او چاقویی در دست داشت و تهدید می کرد اگر مقاومت کنم مرا به قتل می‌رساند. مرد متجاوز بعد از سرقت پول و تلفن همراهم مرا از ماشین به بیرون پرت کرد و گریخت.
در ادامه ماموران با شکایت های مشابه دیگری رو به رو شدند که در آنها نیز زنان در دام راننده پرایدی گرفتار شده بودند. با بررسی پرونده‌ها شماره پلاک خودروی پراید به دست آمد، اما بررسی‌ها نشان داد، خودرو 15فروردین از محله کن سرقت شده است.
سرانجام ردپای یک مجرم سابقه‌دار در این پرونده به دست آمد و ماموران او را 24 فروردین در خیابان ستارخان دستگیر کردند. همچنین ارابه شیطانی
در خانه‌اش پیدا شد.با انتقال متهم به پلیس آگاهی مشخص شد، او از دزدان سابقه‌دار خودرو و خانه است که این بار با سرقت خودروی پرایدی نقشه شیطانی اش را اجرا می کرد.
متهم در بازجویی ها مدعی شد، زنان را از مبدأ میدان آزادی و میدان صادقیه سوار می‌کردم و پس از طی مسافتی تغییر مسیر داده و به خیابان های خلوت می‌بردم. در یک فرصت مناسب با تهدید چاقو نقشه خود را عملی و اموال آنان را سرقت می‌کردم و متواری می شدم.
تا کنون چهار زن از متهم شکایت کرده اند و تحقیقات پلیسی در این باره ادامه دارد.