معمای قتل مرد تنها در غرب تهران

معمای قتل مرد تنها در غرب تهران

پلیس پایتخت در جست‌وجوی سه مردی است كه بعد از قتل مرد میانسالی گوشی تلفن همراه و اسناد و مدارك او را دزدیده و متواری شده‌اند.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ساعت یك بامداد چهارشنبه هفدهم اردیبهشت امسال یكی از ماموران كلانتری شهر زیبا با بازپرس كشیك قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و او را در جریان قتل مرد 47 ساله‌ای در غرب تهران قرار داد. بازپرس جنایی همراه تیمی از ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران در خانه 50 متری در بلوار تعاون حاضر شدند. وسایل خانه مقتول به هم ریخته و همه وسایل داخل كشو و كمدها كف زمین ریخته شده بود. جسد مرد میانسال هم كف یكی از اتاق‌ها در حالی افتاده بود كه دهانش با پارچه و دستان و پاهایش نیز با طنابی قرمز رنگ بسته شده بود. آثار چاقو و ضرب و جرح روی بدن او وجود داشت، اما شواهد نشان از مرگ او بر اثر خفگی داشت.
بازپرس مصطفی واحدی در ادامه به تحقیق از همسایه‌ها پرداختند كه معلوم شد مقتول مالك آپارتمان بوده و تنها در آنجا زندگی می‌كرد و رفت و آمد زیادی نداشته است.
یكی از همسایه‌ها در جریان تحقیقات گفت: امشب صدای درگیری از خانه همسایه شنیده شد كه به آنها اعتراض كردم. بعد آرام شدند و صدای موسیقی از خانه‌اش شنیده می‌شد.
نگهبان ساختمان هم مدعی شد، وقتی صدای درگیری را شنیده به سمت خانه مقتول آمده و سه مرد را دیده كه سراسیمه به سمت در خروجی می‌رفتند.
با تشكیل پرونده در شعبه 11 بازپرسی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سه مرد آغاز شد.