حق با شماست

حق با شماست

#کرونا_ماسک
ترابی از شیراز:
بیش از دوماه از شیوع کرونا در کشور می‌گذرد، اما هنوز نمی‌توان از  داروخانه‌ها ماسک مناسب و استاندارد خریداری کرد. چرا مدیران وزارت بهداشت به این نیاز شهروندان توجه نمی کنند؟

#مترو_ازدحام
محسنی از تهران:
قطارهای مترو این روزها به‌خصوص در خط یک  خیلی شلوغ است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی اصلا امکان پذیر نیست، چرا مدیران مترو فکری به حال سلامت شهروندان نمی‌کنند.

#مستاجر_کرونا
قنبری از کرمانشاه:
چرا دولت فکری به حال مستاجران نمی‌کند؟ در حالی که کرونا وضعیت اقتصادی خانواده‌ها را نشانه گرفته است، اما برخی صاحبخانه‌ها اجاره‌ها را غیر منطقی افزایش داده‌اند. به نظر می‌رسد دولت بیشتر حامی صاحبخانه‌هاست تا اقشار آسیب‌پذیر.

#تهرانپارس- زباله
خانزاده از تهران:
 خیابان 202 غربی(دانشور) در محله تهرانپارس فاقد سطل زباله است و مردم محل زباله های خود را در ابتدا و انتهای کوچه دپو می کنند که نمای زشتی به محله داده است.

#مترو- تهرانسر
جمعی از شهروندان:
 منطقه تهرانسر که یکی از مناطق پرجمعیت تهران است ایستگاه مترو ندارد. ساکنان این منطقه برای رفت و آمد مشکلات زیادی دارند . این در حالی است که دولت مدام از لزوم استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی برای کاهش آلودگی هوا صحبت می‌کند.

#صداقت- باربری
امیدی از تهران:
 شرکت های باربری هنگام ثبت تقاضای مردم،‌ بابت  خاور و دستمزد کارگران قیمت های معقولی اعلام می کنند که باعث ترغیب مشتریان می‌شود. اما وقتی شروع به کار می‌کنند نرخ ها را به بهانه های مختلف بالا می برند. چرا بر کار آنها نظارتی نیست تا با مردم صادقانه تر رفتار کنند؟

# دیوار- آگهی
مرادی از خرم آباد:
 سایت دیوار قبلا به هر نفر اجازه درج سه آگهی رایگان می داد ولی بعد از شیوع کرونا آگهی رایگان را حذف کرده و از اولین آگهی تقاضای پول می کند .بهتر بود این سایت در این روزهای کرونایی بیشتر با مردم همراهی می کرد.