دیکــتاتــور نیستم!

حمله علیرضا دبیر به غلامرضا محمدی و تهدید به قطع همکاری

دیکــتاتــور نیستم!

علیرضا دبیر و حمله به سرمربی تیم‌ملی کشتی آزاد.صبح دیروز او یک نشست تخصصی با حضور خبرنگاران کشتی برگزار کرد و در این نشست آنجا که خبرنگاران از او درباره غلام محمدی و ترک جلسه بررسی چرخه انتخابی تیم‌ملی پرسیدند، گفت:«تعارف که نداریم،رفتارها تغییر نکند با دوستان قطع همکاری
می کنیم.»
مربی حتما نباید قهرمان المپیک باشد
مربی تیم‌ملی حتما نباید قهرمان المپیک باشد. من بدون تعارف در کشتی از همه کمتر می‌فهمم، اما فوق‌العاده مشورت پذیرم و از همه حتی آن‌هایی که مخالف هستند استفاده می‌کنم. من هم نمی‌توانم مثل خبرنگاران بنویسم، اما آن‌ها هم حتما نتوانستند مثل من کشتی بگیرند. همه ما بخاطر کشتی دور هم جمع شده‌ایم و اگر کشتی بالا برود همه ما به آن افتخار می‌کنیم.
دیکتاتور نیستم
حتما هر کاری که سر و صدا زیاد داشته باشد کار خوبی است. من اگر دیکتاتور بودم چرخه انتخابی را ابلاغ می‌کردم، اما چند هفته است که با همه می‌نشینیم و صحبت‌هایشان را درباره چرخه انتخابی می‌شنویم.
بنا مشکل شخصی داشت اما ...
بنا واقعا مشکل شخصی داشت، اما یک مربی ما واقعا بد رفتار کرد و تعارف هم ندارم. حتما گله‌مندم و هیچ تعارفی هم ندارم و باید حتما جوابگو باشد، اما بنا بنده خدا مشکل شخصی داشت تا این‌که دیروز آمد و جلسه خوبی هم داشتیم. اگر این رفتارها ادامه داشته باشد مجبور به قطع همکاری هستیم. بله از دست سرمربی آزاد ناراحتم و اگر ادامه بدهد با او قطع همکاری می‌کنم. وقتی سیستم داریم باید همه چیز سر جای خودش باشد. در ۱۰ تا ۱۵ سال گذشته چه کسی این همه جلسه با خبرنگار و کارشناس گذاشته است؟
چرخه فقط انتخابی تیم ملی نیست
یکی از دیدهای ما این است که مسابقات قهرمانی کشوری احیا شود. چرخه فقط به معنای انتخابی تیم‌ملی نیست و هدف این است کشتی در کشور توسعه پیدا کند. همه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری شانس دارند و از همه سرمایه‌هایمان استفاده می‌کنیم.در این چرخه اگر کشتی‌گیری در اردو به حرف سرمربی گوش نکند، بی انضباطی کند یا به هر دلیلی سرمربی از او ناراضی باشد، سرمربی این اختیار را دارد که او را از تیم‌ملی اخراج کند.
تفکرات مربیان را تبدیل به قانون کردیم
این چرخه بخدا همان تفکرات مربیان ماست اما ما آن را تبدیل به قانون کردیم. من بنا را خیلی قبول دارم و انتخاب‌های او با درایت بوده است. این چرخه هم شباهت زیادی به همان شیوه بنا دارد اما ما سعی کردیم با کمک همه کارشناسان چرخه انتخابی را قانونمند و عادلانه کنیم تا دیگر کسی نگوید حق ما خورده شده است. بنا و محمدی انتخاب‌های من نبودند و وقتی آمدم سر کار بودند و من هم حکم‌شان را تا المپیک زدم. البته هر دو را مخصوصا آقای بنا را قبول دارم.
دو ملی‌پوش خوب ما در بهترین شرایط هستند
با رضا یزدانی هفته پیش صحبت کردم گفت تمرین می‌کنم و می‌خواهم کشتی بگیرم. او پسر خوب و قهرمان خوبی است و امیدوارم موفق باشد. تمام ۹۷ کیلوگرم‌های ما باید بیایند در قهرمانی کشور کشتی بگیرند تا طبق قانون چرخه، کشتی بگیرند. درست است که علیرضا کریمی به یک وزن بالاتر آمده، اما او آسیب دیده بود و باید عادلانه تصمیم بگیریم. بنابراین او می‌تواند پس از کسب آمادگی با نظر سرمربی تیم‌ملی وارد چرخه شود و نیازی نیست حتما از قهرمانی کشور ورود کند.