نردبان

نردبان

با نـــردبــان ترین‌های توییتر را بخــوانید

ایران
# شناور _ کنارک
حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتمـــاعی داشت،
در این حادثه ۱۹ نفر شهید شدند. تصاویر شهدای این حادثه از پر‌بحث‌ترین موضوعات توییتر بود.
# شب _ قدر
بعد از اعلام دستورالعمل بــازگشــایی مســــاجد و بــرگزاری مـــراسم شب‌های قدر خیلی‌ها درباره این موضوع صحبت کــردنــد و از ایده‌‌هایی برای بیشتر رعایت کردن این دستورها گفتند، هر چند بعضی‌ها هم نگرانی‌هایی داشتند.
# وزیر _صمت
رضا رحمانی سه روز پس از دستور روحانی به رسیدگی بازار خودرو و در حالی‌که اولتیماتوم
۲۴ ساعته برای تنظیم قیمت خودروهای داخلی در بازار آزاد را داده بود با حکم رئیس‌جمهور برکنار شد. این برکناری به‌قدری غیرمنتظره بود که بسیاری در فضای مجازی نسبت به آن واکنش نشان دادند.  


جهان
#IntenationalNursesDay
۱۲ می روز جهانی پرستار است. در روزهای کرونایی که پرستارها برای بهبود حال بیمارها تلاش زیادی کردند و حتی تعدادی جان خودشان را از دست دادند، روز جهانی‌شان زمان خوبی برای تشکر همگانی از آنهاست.
#Etika30
اتیکا از آن ترندهای عجیب است، هشتگ مربوط به دزموند دانیل آموفاست که امروز تولدش است. او یک یوتیوبر محبوب بوده و سال گذشته به دلیل بیماری روانی ناپدید می‌شود و بعدها جسد او را پیدا می‌کنند. به نظر می‌رسد خودکشی کرده باشد. ۱۲ می تولدش است و کاربران توییتر نام مستعارش را ترند کرده‌اند.
#Batman vs Superman
کاربران توییتر هشتگ «بتمن و سوپرمن» را به ترند توییتر تبدیل کرده‌اند. همیشه بین طرفدارهای بتمن و سوپرمن بحث زیاد بوده و حالا در روزهای تعطیلی درس و مدرسه و وقت آزاد داشتن، فیلم‌ها و کتاب‌های دنباله‌دار این دو کاراکتر دوباره محبوب شده و کاربران از نبردهای آنها نوشته‌اند.