حق با شماست

حق با شماست

# کرایه_انتخابات
احمدی از تهران:
من و تعدادی از همکارانم که تاکسی ون داریم با ستاد برگزاری انتخابات مجلس همکاری کردیم و در ازای آن قرار شد حدود 600 هزارتومان بابت دو روز دوری از خانواده به حساب ما واریز کنند،اما تاکنون فقط حدود 70هزارتومان به ما پرداخت کرده‌اند.

# مسکن_ملی
 خلیلی از تهران:
 بیش از یک ماه از زمان اعتراض متقاضیان مسکن ملی که مورد تایید قرار نگرفتند، گذشته ولی هیچ جوابی داده نشده است. چرا؟

# خلافی_خودرو
 کبیری از تهران:
 استعلام خلافی خودرو دیگر در سایت پلیس راهور قابل مشاهده و دریافت نیست. چرا؟ با اوضاع شیوع کرونا مراجعه به دفاتر 10+ پلیس افزایش پیدا می‌کند.

# شهرداری_برنامه
‌فاتحی از سنندج:
 شهرداری سنندج زمان‌بندی دقیقی برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و سطوح خیابان ندارد و هر روز در یک ساعت خاص این کار را انجام می‌دهد که این موضوع مشکلاتی را برای کسبه به وجود آورده است.

# قسط_وام_کرونا
 بلقار از تهران:
پرداخت اقساط وام مسکن برای اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه با توجه به درآمد اندک آنها بسیار دشوار است و باید در این رابطه تمهیداتی اندیشیده شود.

# کمک_گردشگری
 احمدی از شیراز:
 امیدوارم دولت محترم در فصل تابستان و با شکست کرونا به صنعت گردشگری کشور که در ایام تعطیلات نوروز صدمات زیادی دیه کمک شایانی کند تا شاهد رونق در این صنعت باشیم.

# بازنشستگان_وعده
 میرحمزه از کرج:
 افزایش حقوق فروردین بازنشستگان کشوری و لشکری واریز شد، ولی اضافه حقوق فروردین ماه بازنشستگان تامین اجتماعی برخلاف وعده دولت پرداخت نشد. چرا؟

#خودرو_قیمت
‌ایوبی از تهران:
زمزمه افزایش قیمت خودرو شنیده می‌شود، در حالی که هیچ تغییری در کیفیت خودروها و تحویل آن صورت نگرفته است. ستاد حمایت از مصرف‌کنندگان تا  کی می‌خواهد شاهد از بین رفتن حقوق مصرف‌کنندگان باشد و کاری نکند.