حق با شماست

حق با شماست

#صیفی‌جات- گرانی
شمس از تهران:
گرانی صیفی‌جات سرسام آور شده و متاسفانه هیچ سازمانی به این گرانی‌ها ورود پیدا نمی‌کند.

#سهام- عدالت
زینعلی از تبریز:
 زمان بازگشایی سایت سهام عدالت برای نام‌نویسی افرادی که سهام عدالت ندارند چه زمانی است؟ لطفا دولت محترم به این موضوع و درخواست مردم رسیدگی کند.

#پیشخوان- کرونا
وفادار از تهران:
 دفاتر پیشخوان دولت با توجه به مراجعات بی‌شمار مردم بسیار شلوغ شده و متاسفانه فاصله‌گذاری اجتماعی در این اماکن رعایت نمی‌شود.

#خودرو- آشفتگی
ناظم‌زاده از تهران:
کنترل  نشدن قیمت خودرو و عرضه نامناسب توسط خودروسازان باعث آشفتگی در بازار خودرو شده و به نظر می‌رسد تنها علاج این آشفته‌بازار، گران کردن قیمت خودرو توسط خودروساز است که بازهم به ضرر مصرف‌کننده است.

#تهران- فاصله‌گذاری
باقری از تهران:
بسیاری از کارشناسان کماکان به تداوم وضعیت قرمز در شهر تهران اعتقاد دارند. با این اوصاف بهتر است دولت محترم فاصله‌گذاری اجتماعی را با شدت بیشتری دنبال کند.

# صف_ نان
سیف‌اللهی از تفرش:
صف نانوایی‌ها در ماه رمضان و در ساعت‌های نزدیک به اذان، مخصوصا در زمان پخت نان صلواتی بسیار نزدیک به هم و فشرده است؛ روندی که خلاف فاصله‌گذاری اجتماعی در این روزهای بحران کروناست. بهتر است مردم بیشتر رعایت کنند.

# ماسک_مترو
علیزاده از تهران:
با وجود اجباری شدن استفاده از ماسک در مترو و تذکر متصدیان مترو به مسافران، هنوز کسانی هستند که بدون ماسک وارد ایستگاه‌های مترو و واگن‌های قطار می‌شوند. انتظار داریم قانون‌های سختگیرانه‌تری وضع شود.

# بازگشایی_مدارس
فاضلی از تهران:
باز شدن مدارس باعث شده‌است فرزندان کوچکمان به هوای دیدن دوستانشان، بخواهند به مدرسه بروند، در حالی که به طور کامل، آموزش مجازی دیده‌اند. ضمن این‌که هنوز شرایط بیماری کرونا برای رفتن به مدرسه ایده‌آل نیست.