قرار با مرگ در هتل

قرار با مرگ در هتل


مرد جوان که با نقشه قبلی همسرش را به یک هتل برده و او را با ضربات چاقو به قتل رسانده‌بود، در دادگاه اتهام خود را پذیرفت.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، اردیبهشت‌ماه سال 98، زمانی که خدمتکار یکی از هتل‌های شرق تهران مشغول نظافت اتاق‌های هتل بود متوجه‌شد مهمان اتاق 251 مدتی است از اتاق بیرون نرفته و در را هم باز نمی‌کند. برای همین با کلید یدک وارد اتاق شد و با پیکر غرق در خون زن جوان به‌نام ترانه که روز قبل با همسرش به هتل آمده بودند، روبه‌رو شد.
با توجه به این‌که همسر 30 ساله مقتول متواری بود، به‌عنوان تنها مظنون پرونده تحت تعقیب قرار گرفت اما یک هفته بعد از ماجرا متهم با مراجعه به پلیس پردیس به قتل اعتراف و انگیزه خود را از قتل همسرش اختلافات خانوادگی عنوان کرد.
پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران ارجاع شد و روز گذشته متهم در جایگاه دفاع قرار گرفت. این در حالی بود که اولیای‌دم تقاضای قصاص متهم را کردند. متهم در دفاع از خود گفت: «اتهامم را قبول دارم. از مدتی قبل با ترانه بر سر اعتیاد من اختلاف داشتیم و او طلاق غیابی گرفته‌بود. می‌خواستم او را به زندگی برگردانم و برای همین با او در هتل قرار گذاشتم اما به ارتباطات او مشکوک بودم و برای همین او را با ضربات چاقو به قتل رساندم.»
قضات دادگاه بعد از شنیدن دفاعیات متهم برای صدور رای وارد شور شدند.