تمرکز استقلالی‌ها برای جذب بازیکنان جدید

تمرکز استقلالی‌ها برای جذب بازیکنان جدید


مدیران باشگاه استقلال با این‌که مدام در مصاحبه‌های خود اعلام می‌کنند فعلا اقدامی برای جذب بازیکن جهت حضور در فصل آینده نداشته‌اند اما شایعاتی به گوش می‌رسد مبنی بر این که پروژه مذاکره با چند بازیکن لیگ‌برتری از سوی آنها آغاز شده و در پی آن هستند تا هرچه زودتر حداقل با پنج بازیکن جدید به توافق برسند. البته ممکن است این تعداد به هفت بازیکن هم افزایش یابد ولی به هر حال اقدامات زیر‌پوستی از سوی مدیریت باشگاه استقلال آغاز شده تا آنها بتوانند بازیکنانی را برای فصل آینده شکار کنند.
 دلیل این امر فاصله اندک بین فصل نوزدهم و بیستم است. اگر طبق برنامه سازمان‌لیگ، مسابقات فصل نوزدهم پیش برود، در واقع تعطیلات بین دو فصل بسیار کم خواهد بود و از این رو باشگاه‌ها زمان اندکی برای حضور پرقدرت در فصل نقل‌و‌انتقالات دارند. به همین دلیل ساده، مدیران باشگاه استقلال نمی‌خواهند زمان را از دست بدهند و آنها از حالا در پی آن هستند تا بتوانند بهترین بازیکنان را جذب تیم خود کنند؛ حتی این موضوع را شنیدیم که استقلالی‌ها به دنبال دو مدافع، یک دروازه‌بان، دو‌هافبک و حداقل یک مهاجم دیگر هستند.
این در حالی است که لیست استقلال همین حالا هم پر از بازیکن است و در صورت جذب یاران جدید، فرهاد مجیدی مجبور خواهد شد تا از لیست فعلی خود بازیکنان بیشتری را حذف کند. البته نام‌هایی چون محسن کریمی یا مرتضی تبریزی به عنوان بازیکن خروجی عنوان شده و سر زبان‌ها افتاده بود اما شاید این تعداد بیشتر هم شود. به هر حال آبی‌پوشان قصد دارند برای فصل بیستم با قدرت بیشتر وارد رقابت‌ها شوند زیرا این بار قصد آنها کسب عنوان قهرمانی لیگ است. استقلالی‌ها که حالا فرهاد مجیدی را در راس کار می‌بینند، دل‌شان می‌‌‌خواهد با وجود این بازیکن و کاپیتان پیشین بتوانند یک افتخار بزرگ و جدید را به نام خود کنند. باید دید تغییرات در تیم فوتبال استقلال در لیگ بعدی چطور پیش می‌رود.