کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 مردی که پسر 22  ساله سقزی را با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، بعد از 24 ساعت فرار بازداشت شد. شامگاه چهارشنبه پسری جوان حوالی سرای سالمندان شهر سقز در خودروی سانتافه نشسته بود که براثر شلیک گلوله زخمی شد و در بیمارستان فوت کرد. قاتل که جوان پژو سواری بود از محل فرارکرده، اما بعد از یک شبانه‌روز بازداشت و به قتل اعتراف کرد.
 مردی که در جریان درگیری خیابانی، مردی 30ساله را کشته بود، شناسایی و  بازداشت شد. این جنایت در جریان درگیری میان دو نفر در خیابان انقلاب شهر بوکان رخ داد و باعث مرگ مرد 30 ساله شد.  بعد از تحقیقات پلیس، هویت مقتول بدست آمد و قاتل فراری بعد از 60  دقیقه فرار بازداشت شد.
 پسر جوان وقتی موفق به ازدواج با دختر مورد علاقه‌اش نشد، مسلحانه او را با همدستی دوستانش ربود. 30 فروردین امسال، چهار مرد مسلح وارد خانه‌ای در یکی از محله‌های  شهر سرپل ذهاب شدند و بعد از تیراندازی، دختر جوان خانواده را ربودند. تحقیقات پلیس نشان داد که خواستگار شکست‌خورده با دوستانش به این خانه حمله کرده و دختر را ربود‌ه‌اند. پلیس در جست‌وجوی آدمرباها بود که آنها گروگان را در روستا رها کرده و متواری و بعد از مدتی سه عضو باند بازداشت شدند. خواستگار فراری همچنان متواری بود تا اینکه دو روز پیش مخفیگاهش در سرپل ذهاب شناسایی و بازداشت شد.  
 مردی در جریان اختلاف قدیمی با مرد موتورسواری او را به  قتل رساند.  نهم تیرامسال، مردی 36 ساله  در درمانگاه بخش «پارود» شهرستان سرباز  فوت کرد. بررسی‌های پلیسی نشان می‌داد که  مقتول  با سوارشدن به موتورش در حوالی  رودخانه روستای «نوبند» بوده که فردی با او درگیر شده و او را  با ضربه چاقو به قتل رسانده است. قاتل 44 ساله در کمتر از 24ساعت، بازداشت و اعتراف کرد با انگیزه اختلاف قبلی دست به قتل زده است.

 نوجوان میاندوآبی با به خطر انداختن جان خود، ناجی یک قلاده سگ شد.  امیرعلی روحی، نوجوان ۱۳ ساله روز چهارشنبه در باغ‌های کوی «یوزباشکندی» میاندوآب مشغول چرای گوسفندان بود که متوجه گرفتار شدن یک قلاده سگ در کانال آب شد. او برای نجات سگ وارد کانال آب شد اما به علت عمق زیاد آب غرق شد.
 هفت نفر در معدن زغال‌سنگ «بیتومین» روستای «سرتیتان» دچار گازگرفتگی شدند. یکی از آنها فوت کرد و بقیه بستری شدند.  ساعت 12 و 24 دقیقه روز جمعه امدادگران  هلال احمر و اورژانس   باخبرشدند که معدن زغال‌سنگ بیتومین در روستای سرتیتان از توابع بخش مرکزی گیلانغرب ریزش کرده است. نیروهای امدادی در محل حاضر شده و بررسی‌های آنها  نشان می‌داد هفت نفر از کارگران آنجا براثر گازگرفتگی دچارحادثه شده‌اند که یکی از آنها به دلیل وخامت حالش فوت کرد و شش نفر دیگر که دچار مسمومیت شده بودند بعد از اقدامات درمانی اولیه به بیمارستان منتقل شدند.