پخش فیلم‌های كودك و نوجوان در شبكه نمایش

پخش فیلم‌های كودك و نوجوان در شبكه نمایش


شبكه نمایش در جدول پخش تابستانی خود و مقارن با روز درگذشت مهدی آذریزدی، نویسنده و بازنویس خوب كشورمان و روز ملی ادبیات كودك و نوجوان و در ژانر منتخب این هفته به پخش فیلم‌های كودك و نوجوان می‌پردازد.
همچنین در بخش صحنه‌گران نیز فیلم‌های هریسون فورد، بازیگر ایندیا جونز را پخش می‌كند. فیلم‌های ایرانی شبكه نمایش از امروز تا سه‌شنبه ۱۷ تیرماه در ساعت ۱۳ به ترتیب مرگ سپید، جایزه، سرزمین بارانی و انار هستند. در این باكس روز چهارشنبه ۱۸ تیر از سری فیلم‌های قصه‌های مجید، فیلم ژاكت به مناسبت روز ملی ادبیات كودك و نوجوان در نظر گرفته شده و در ادامه هفته فیلم‌های سینمایی نازلی و اشیا از آنچه در آیینه می‌بینید به شما نزدیك‌ترند در ساعت ۱۳ روزهای پنجشنبه و جمعه پخش خواهند شد.
علاقه‌مندان به فیلم‌های تابستانی می‌توانند از امروز تا جمعه ۲۰ تیر به ترتیب بازرس كی، نیروی ویژه، فوتبال شائولین، حد نهایی، كارمند نمونه، باغبان و سرقت ازموزه را در ساعت ۱۵ تماشا كنند.
برای كودكان و نوجوانان در ژانر منتخب این هفته فیلم‌های دزد عروسك‌ها، سارا كوچولو، آهوی پیشونی سفید، هوگو، خواهران غریب، فروشگاه عجیب آقای مگوریوم و كلاه‌قرمزی و پسرخاله آماده شده كه به ترتیب از شنبه تا جمعه ساعت ۱۹ پخش خواهند شد.
در بخش صحنه‌گران، شبكه نمایش به مرور آثار بازیگر با سابقه و قدیمی كه او را بیشتر با نقش هان سولو در فیلم جنگ ستارگان و در عین حال نقش دكتر ایندیا جونز می‌شناسیم، می‌پردازد.
علاقه‌مندان به مرور آثار هریسون فورد می‌توانند از امروز تا جمعه ۲۰ تیر در ساعت ۲۱ به ترتیب فیلم‌های تمهیدات فوق‌العاده، گاوچران‌ها و بیگانگان، شاهد، توهم، فراری، دیوار آتشین و ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین به كارگردانی استیون اسپیلبرگ را ببینند.
در باكس ساعت ۲۳ فیلم‌های تانك هانبرد مخوف، خانه خلوت، قتل سوم، فرار نیمه‌‌شب، اتاق امن، هتل نقاب‌پوشان، زیر سایه ماه از شنبه تا جمعه این هفته از شبكه نمایش پخش می‌شوند.
در این باكس فیلم سینمایی هتل نقاب‌پوشان محصول ۲۰۱۹ ژاپن به كارگردانی ماسایوكی سوزوكی پنجشنبه‌شب، ۱۹ تیر، ساعت ۲۳ برای نخستین بار از شبكه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم جنایی و رازآلود درباره سه قتل مختلف در توكیو است كه وجه اشتراك همه آنها قرار دادن شماره‌هایی در كنار صحنه جرم است. به همین دلیل بازپرس پرونده سرنخ‌های كافی به دست می‌آورد و به این نتیجه می‌رسد كه قتل بعدی در یك هتل رخ می‌دهد. او تصمیم می‌گیرد وارد هتل شود و خود را یك كارمند هتل معرفی كند و...
فیلم‌های كلاسیك این هفته نیز حدس بزن چه كسی برای شام می‌آید، راز سوم، شیطان صفتان، آماتور، دور دنیا در هشتاد روز، سه ثانیه به جهنم و غریبه‌ها در شهر (با بازی جك لمون) از شنبه تا جمعه ساعت یك بامداد به روی آنتن می‌روند.