دوست دارم در یک باشگاه با طارمی همبازی شوم

سردار آزمون: می‌گفتند من پولی به تیم‌ملی آمده‌ام!

دوست دارم در یک باشگاه با طارمی همبازی شوم



سردار آزمون، مهاجم تیم‌ملی همیشه جذاب حرف می‌زند، به‌ویژه وقتی درباره مهدی طارمی حرف می‌زند! سردار که فصل فوق‌العاده ای در روسیه داشت، حالا بعد از این موفقیت حرف‌های جالبی می‌زند.
 عجیب‌ترین شایعه
عجیب‌ترین شایعه‌ای که درباره خودم شنیدم؟ من درباره خودم شایعه بسیارشنیده‌ام، ولی عجیب‌ترین آن درباره حضور پولی‌ام در تیم‌ملی بود! می‌گفتند سردار پول داده و به تیم‌ملی رفته که این برگرفته از هواداران یک تیم دیگر بود!
 اولویت اول؛ موفقیت تیم
من به این دلیل آقای گل روسیه شدم که آرتم ژیوبا، همبازی و رقیب من 7‌پنالتی زده بود. ولی واقعا این را می‌گویم که هر دو ما بیشتر از آقای گلی به موفقیت تیم‌مان فکر می‌کردیم. اولویت اول قهرمانی در جام‌حذفی و لیگ روسیه بود. آرتم هم بازیکن خوبی است و ما به هم خیلی کمک کردیم.
 VAR از دست طارمی شاکی است
بعضی مدافعان پرتغال در اینستاگرام به من پیام می‌دهند که به یار خوبت در تیم‌ملی بگو اینقدر از ما پنالتی نگیرد! مهدی در هر بازی که انجام داد، پنالتی گرفت. البته من معتقدم پنالتی گرفتن یکی از سخت‌ترین کارهای دنیاست؛ زیراهوش و زیرکی می‌خواهد. مهدی همه را یکجا دارد. شنیده‌ام در پرتغال کمک داورهای ویدئویی هم از دست مهدی شاکی هستند! VAR اینقدر مهدی را دیده که خسته شده. تا عکس او را می‌بیند، می‌نویسد پنالتی!
 مهدی؛ بهترین زوج فوتبالی‌ام
 دوست دارم در آینده من و مهدی در یک تیم بازی کنیم. او بهترین زوج من در تمام دوران فوتبالم است. دوست دارم با او در یک تیم باشگاهی بازی کنم. ما همدیگر را خیلی‌خوب درک می‌کنیم.
 انتقالم هنوز صد‌در‌صد نشده
هنوز انتقال من به تیمی صد‌در‌صد و قطعی نشده تا بخواهم درباره‌ آن حرف بزنم، ولی خیلی‌ها از من می‌پرسند قرار است با زلاتان همبازی شوی؟ کیست که دوست نداشته باشد با او همبازی شود؟!