تیراندازی اشرار در سعادت‌آباد به خاطر یك دختر

تیراندازی اشرار در سعادت‌آباد به خاطر یك دختر


جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ، جزئیات درگیری مسلحانه اراذل و اوباش در سعادت‌آباد تهران را تشریح كرد.
سردار حمید هداوند در گفت‌وگو با جام‌جم اظهار كرد: ساعت 6 عصر هفتم مرداد خبری در مورد درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد به ماموران پلیس تهران گزارش شد. با حضور مأموران در محل و بررسی اولیه مشخص شد دو گروه از اراذل و اوباش با دو دستگاه خودروی سوناتا و جك مشكی با سلاح گرم درگیر شده و اقدام به تیراندازی كردند. در جریان درگیری مسلحانه اراذل و اوباش دو نفر مصدوم شدند كه اراذل یكی را با خود برده و دیگری در بیمارستان تحت درمان است.
وی با بیان این مطلب كه پلیس اجازه نمی‌دهد اراذل و اوباش امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازند از شناسایی تمامی عوامل دخیل در درگیری مسلحانه در سعادت‌آباد خبر داد و گفت: هر شش فرد دخیل در درگیری شناسایی شده‌اند و تاكنون سه نفر از عاملان اصلی این درگیری دستگیرشده‌ و تلاش برای دستگیری سه نفر دیگر ادامه دارد. افراد حاضر در این درگیری دارای سوابق كیفری بوده‌اند و در سال‌های گذشته نیز با همدیگر دعوا داشته‌اند.
یكی از متهمان در جریان تحقیقات مدعی شد، در یك جشن‌تولد در منطقه فشم دختر مورد علاقه‌ام را در كنار دوستم دیدم و به‌خاطر این خیانت با دوستم قرار مسلحانه گذاشته و به هم شلیك كردیم.