نقل و انتقالات

نقل و انتقالات

اوریگی: نارضایتی دیوک اوریگی از نیمکت‌نشینی در لیورپول و تمایل این باشگاه برای فروش این بازیکن بلژیکی، باعث شده این بازیکن به فکر رفتن از آنفیلد باشد. بر همین اساس باشگاه لیورپول اعلام کرده هر تیمی که خواهان اوریگی است باید  ۱۴ میلیون پوند بپردازد.

دپای: اگرچه خبر انتقال ممفیس دپای به بارسلونا هنوز به صورت رسمی اعلام نشده، اما باید این هافبک هلندی را جزئی از تیم فصل آینده رونالد کومان دانست. در همین رابطه، روزنامه تلگراف هلند جزئیاتی از قرارداد دپای با آبی اناری‌ها را منتشر کرد. بر این اساس، دپای با قراردادی 4 ساله و به ارزش 30 میلیون یورو به جمع بازیکنان بارسا اضافه می‌شود.

توریرا: عملکرد خوب دنی سبایوس و گرانیت ژاکا در خط هافبک آرسنال موجب شده تا لوکاس توریرا به فکر رفتن از این تیم باشد. مدیران آرسنال هم آمادگی خود برای فروش این هافبک اروگوئه‌ای را اعلام کردند. تلگراف گزارش داد که دو تیم ایتالیایی تورینو و فیورنتینا به دنبال این بازیکن هستند.

جک گرالیش: جک گرالیش ستاره انگلیسی تیم فوتبال آستون ویلا، بعد از کش و قوس‌های فراوان در این تیم ماندنی شد. بنا‌به گزارش دیلی میل، این بازیکن جوان قرارداد خود را با تیمش برای پنج‌فصل دیگر تمدید کرد. این در حالی است که در چند ماه گذشته شایعات زیادی در مورد گرالیش مطرح می‌شد و او را یکی از گزینه‌های لیست خرید منچستر می‌دانستند.