پیشنهاد تراکتور؟ بــی‌خبـــــرم!

رضا گوچی: شاید با فاضلی صحبت کرده‌اند

پیشنهاد تراکتور؟ بــی‌خبـــــرم!

در یکی دو روز گذشته دوباره شایعات زیادی درباره احتمال حضور رضا قوچان‌نژاد در لیگ‌برتر مطرح شده است. این بازیکن در تیم زووله هلند حضور دارد. البته رابطه رضا و سرمربی این تیم خوب نیست. آنها فصل گذشته با هم به مشکل خوردند. مشکلات هم از روزی آغاز شد که سرمربی زووله سیستم تیم را کاملا تدافعی کرد و رضا را روی نیمکت گذاشت. کار دو طرف به جر و بحث کشید و به نظر می‌رسید رضا در تابستان امسال آن باشگاه را ترک کند. هنوز اما اتفاقی رخ نداده است. رضا در تیم زووله حضور دارد، ولی زمان نسبتا زیادی هم تا پایان نقل‌و‌انتقالات باقی مانده است.
اخیرا قوچان‌نژاد در گفت‌و‌گو با جام‌جم اعلام کرد فعلا قصد حضور در لیگ‌برتر ایران را ندارد و شاید یکی دو سال دیگر بیاید. در یکی دو روز گذشته اما شایعات زیادی درباره مذاکره باشگاه تراکتور با این بازیکن مطرح شده است. وقتی در این باره از مهاجم سابق تیم‌ملی سوال می‌کنیم، پاسخ می‌دهد: «پیشنهاد تراکتور؟ راستش بی‌خبرم و اطلاعی در این باره ندارم.» او اضافه می‌کند: «ممکن است با آقای فاضلی، مدیر برنامه‌ام صحبت کرده باشند. خودم در جریان نیستم.»
باشگاه تراکتور ظاهرا قصد دارد برای جبران عقب‌ماندگی خود در نقل‌و‌انتقالات هزینه زیادی کند. رضا از جمله بازیکنانی است که بی‌شک حضورش در این باشگاه می‌تواند بمب خبری باشد. او یک فصل دیگر با باشگاه زووله قرارداد دارد و قطعا این باشگاه هلندی هم اگر بخواهد او را بفروشد پول خوبی درخواست می‌کند.