خوشحالی همسورث از ادامه فعالیت «تور»

قسمت‌های بعدی این اكشن ابرقهرمانانه ساخته می‌شود

خوشحالی همسورث از ادامه فعالیت «تور»

 كریس همسورث تایید كرد سازندگان اكشن ابرقهرمانانه «تور» قصد دارند قسمت دیگری از آن را بعد از اكران عمومی «تور: عشق و تندر» جلوی دوربین ببرند. این در حالی است كه تا قبل از این، معلوم نبود قسمت تازه‌ای از فیلم وارد مرحله تولید خواهد شد یا نه. بازیگر استرالیایی‌تبار سینما كه از سال 2011 نقش شخصیت تور را جلوی دوربین بازی كرده، تصدیق می‌كند كه تولید قسمت‌های دیگری از فیلم تا به امروز در هاله‌ای از ابهام قرار داشته است. اما ظاهرا او طی چند هفته گذشته دیدارهایی با مدیران شركت مارول داشته و آنها به بازیگر قول داده‌اند كه ماجراجویی‌های ابرقهرمان چكش به دست، همچنان ادامه خواهد داشت.
همسورث اعلام كرد كلید فیلمبرداری تور: عشق و تندر برای اوایل سال 2021 زده می‌شود. البته قرار بود خیلی زودتر از اینها، فیلم وارد مرحله تولید شود. اما شیوع بیماری كرونا، این فیلم را هم بقیه تولیدات سینمایی زمینگیر كرد. كار پیش تولید تور جدید از هفته قبل آغاز شد و همسورث بیشتر از هر كس دیگری از این تحركات جدید خوشحال به نظر می‌رسد. او قبل از این بارها گفته بود كه بسیار مایل است ماجراجویی‌های تور ابرقهرمان روی پرده سینما ادامه پیدا كند. به گفته او: «قصد ندارم به این زودی‌ها خودم را بازنشسته كنم. شخصیت تور هنوز خیلی جوان است و راه درازی برای پیمودن دارد. مگر می‌شود به كسی كه فقط 1500 سال عمر دارد، لقب آدمی سن و سال دار را داد؟!»
وظیفه كارگردانی قسمت تازه تور را تایكا وایتیتی به‌عهده دارد. او همسورث را در قسمت قبلی این مجموعه كمیك‌استریپی هم كارگردانی كرد. بازیگر ابراز اطمینان كرده كه وایتیتی برای قسمت تازه شگفتی‌های زیادی را برای تماشاگران تدارك دیده و آنها باید منتظر داستانی جذاب‌تر با اكشنی تماشایی‌تر باشند. همسورث در این رابطه می‌گوید: «تور جدید رنگ و بویی متفاوت خواهد داشت و سرشار از چیزهای تازه خواهد بود. با آن كه از اكشن ماجرا كاسته نخواهد شد، اما درام و عشق بیشتری به داستان تزریق می‌شود. از این نظر، تماشاگران می‌توانند نوع تازه‌ای از داستان‌های ابرقهرمانانه را تجربه كنند.»
تور: عشق و تندر برای نمایش عمومی در 11 فوریه 2022 آماده می‌شود. با این فیلم، همسورث برای هفتمین بار در قالب شخصیت تور ظاهر می‌شود. او تا به‌حال در دو مجموعه اكشن كمیك‌استریپی تور و «آونجرز: انتقام‌گیران» در نقش این ابرقهرمان بازی كرده است. مجموعه آونجرز با جمع‌آوری ابرقهرمانانه معروف داستان‌های مصور شركت مارول، آنها را راهی نبردی سخت با دشمنانی غیرقابل شكست كرد. در این مجموعه فیلم، شخصیت تور در كنار ابرقهرمانان دیگری چون مرد آهنی، اسپایدرمن، كاپیتان آمریكا، هالك و بلك ویدو ظاهر شد.
همسورث آخرین بار نقش تور را در قسمت پایانی مجموعه آونجرز به نام «آونجرز: پایان بازی» در سال 2019 بازی كرد. ایفای این نقش در قسمتی از مجموعه تور توسط او، مربوط به سال 2017 است كه نقش این ابرقهرمان چكش به دست را در «تور: راگناروك» به‌عهده گرفت. این فیلم با هزینه تولید 180 میلیون دلاری‌اش، 835 میلیون دلار در سراسر دنیا فروش كرد./ هالیوود ریپورتر