انتقامگیری خواستگار عاشق از خانم مهندس

انتقامگیری خواستگار عاشق از خانم مهندس

 جوان عاشق‌پیشه وقتی پی برد كه خانم مهندس علاقه‌ای برای ازدواج با او ندارد دست به انتقامگیری عجیبی زد. او سه نفر را برای سرقت خودروی دختر جوان اجیر كرد و خودش هم به سرقت 700 میلیون تومانی از خانه وی دست زد.
به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، اوایل تیر امسال دختر جوانی كه مهندس یك شركت تجاری بود، با سوارشدن به خودروی مزدایش به سمت خانه‌اش در غرب تهران در حركت بود كه خودروی پژو‌ای كه سه سرنشین داشت سد راهش شد. سرنشینان خودرو كه قمه و چاقو به دست داشتند پیاده شده و با حمله به دختر جوان فرصت فرار را از او گرفتند و بعد از زخمی كردن و كتك زدنش وی را در جوی آب انداخته و با سرقت خودروی وی فرار كردند. دختر جوان به‌سختی از جوی آب بیرون آمد و به كمك یك راننده عبوری خود را به اداره پلیس رساند و از سه سارق خشن شكایت كرد. در ادامه با دستور قریب احمد‌زاده، بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 34 تهران، پرونده برای تحقیقات تكمیلی در دستور كار پلیس آگاهی قرار گرفت. جست‌و‌جو ادامه داشت تا این‌كه سه هفته بعد خودروی سرقتی بدون سرنشین در حالی كه در جنوب تهران رها شده بود كشف شد. وسایل آن سرقت نشده و احتمال می‌رفت ماجرا انتقامگیری باشد نه سرقت. تحقیقات ادامه داشت تا این‌كه یك هفته بعد خانم مهندس دوباره به اداره پلیس آمد و این‌بار شكایت كرد برای دیدن یكی از اقوام به شهرستان رفته و زمانی كه بازگشته، متوجه شده قفل در آپارتمان سالم بوده، اما پول، اسناد و مدارك خانه، اطلاعات و مدارك كاری‌اش همراه طلا‌ها و سكه‌هایش كه ارزش 700 میلیون تومانی داشت به سرقت رفته است. چون قفل خانه شكسته نشده بود احتمال می‌رفت سارقی آشنا دست به این كار زده و این فرضیه قوت گرفت كه رابطه‌ای میان سرقت خانه و خودروی وی وجود داشته باشد. سرانجام رد مردی به نام فرشید كه در خرید و فروش خودرو بود به دست آمد و معلوم شد او خواستگار سابق شاكی بوده و چند بار تهدید كرده بلایی سرش می‌آورد. پلیس احتمال می‌داد این مرد در ماجرای سرقت‌ها نقش داشته باشد كه به‌عنوان مظنون تحت تعقیب قرار گرفت و دو روز پیش بازداشت شد و با اعتراف به جرایمش گفت: در جریان معامله مزدا از سوی خانم مهندس با وی آشنا شدم. بعد از مدتی دلباخته‌اش شدم و به خواستگاری‌‌اش رفتم كه خانواده وی مخالفت كردند و پاسخ منفی دادند و بعد از آن ارتباط‌مان قطع شد و فهمیدم می‌خواهد با فرد دیگری ازدواج كند. نمی‌توانستم او را با مرد دیگری ببینم. به همین خاطر دست به انتقامگیری زدم.
 وی افزود: نقشه كشیدم خودرو و اموال خانه‌اش را سرقت كنم و با سند‌سازی اموال را بفروشم تا او ورشكسته و بی‌پول شود، بنابراین با پرداخت پول به سه مرد كه یكی از آنها سابقه‌دار بود، خواستم خانم مهندس را تعقیب كرده و او را كتك بزنند و خودروی مزدایش را سرقت كنند كه آنها طبق نقشه‌ام عمل كردند و خودرو را دزدیدند. وقتی فهمیدم شكایت كرده، خودرو را رها كردم. چند روز بعد متوجه شدم او خانه‌اش را ترك كرده است. با كلید یدكی كه داشتم، وارد خانه‌اش شده و از آنجا سرقت كردم.
 برای متهم قرارقانونی صادر شد. تحقیقات تكمیلی از وی برای دستگیری سه سارقی كه او در این ماجرا اجیر كرده بود ادامه دارد.