سریال «مسافر ویژه»  به رادیو نمایش آمد

سریال «مسافر ویژه» به رادیو نمایش آمد

پخش سریال رادیویی «مسافر ویژه» به تهیه‌كنندگی فرشاد آذرنیا از امروز از رادیو نمایش و رادیو تهران آغاز می‌شود.



به گزارش جام‌جم، از امروز، بیست‌وهفتم مهرماه، پخش سریال شش‌قسمتی «مسافر ویژه» از رادیو نمایش و رادیو تهران آغاز می‌شود. «مسافر ویژه» به سفارش رادیو تهران در اداره كل هنرهای نمایشی رادیو تولید شده است.
فرشاد آذرنیا، تهیه‌كننده این سریال گفت: «مسافر ویژه» نوشته بهرام صادقی مزیدی، قصه‌ای آشنا با پرداختی زیبا دارد، درباره پدری كه می‌خواهد جهیزیه كاملی برای دخترش تهیه كند اما دستش تنگ است و خیلی اتفاقی به پول می‌رسد كه این باعث شك از طرف همسرش می‌شود.
وی ادامه داد: شخصیت اصلی این نمایش یك راننده تاكسی است، پس چالش من بابت افكت‌ها معلوم است، تمام حالات ممكن كه در یك اتومبیل اتفاق می‌افتد. از طرفی چون با یك خانواده سنتی ایرانی مواجهیم و پسر و دختر این خانواده امروزی هستند انتخاب موسیقی كار هم كمی مشكل بود. البته نكته مثبت كار روان بودن متن و انتخاب خوب بازیگران توسط كارگردان، آقای حمید منوچهری بود.
در «مسافر ویژه» احمد گنجی در نقش پدر و راننده تاكسی، صفا آقاجانی در نقش همسر او و سیما خوش‌چشم و محمدرضا قلم‌بر در نقش فرزندان‌شان به ایفای نقش می‌پردازند و ایوب آقاخانی، مهرخ افضلی، مونا صفی، حمید یزدانی ابیانه و عبدالعلی كمالی از دیگر بازیگران این نمایش رادیویی هستند.
این سریال رادیویی به تهیه‌كنندگی فرشاد آذرنیا، صدابرداری مجید آیینه و افكتوری محمدرضا قبادی‌فر از امروز ۲۷ مهر ساعت یک بامداد از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت ۲۲ و 30 دقیقه روی آنتن رادیو تهران می‌رود.