فصل سوم «از سرنوشت» آماده پخش است

فصل سوم «از سرنوشت» آماده پخش است

اکبر تحویلیان از آماده پخش بودن فصل سوم سریال «از سرنوشت» و شروع تصویربرداری سریال «نوروز رنگی» در چند روز آینده خبر داد.



اکبر تحویلیان، تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «از سرنوشت» درباره آخرین وضعیت فصل سوم این سریال به صبا گفت: فصل سوم این مجموعه با پایان مراحل فنی آماده شده، اما هنوز زمان دقیق پخش مشخص نیست.
تهیه‌کننده «از سرنوشت» درباره طرح فصل چهارم و پنجم این سریال بیان کرد: صحبت‌هایی با سازمان شده اما هنوز قطعی نشده و در مرحله پیگیری است. در حقیقت منتظر پاسخ سازمان هستیم.
تحویلیان که این روزها قرار است سریال «نوروز رنگی» را به کارگردانی علی مسعودی تولید کند، درباره آخرین وضعیت این پروژه نیز اظهار کرد: احتمالا هفته آینده این سریال را جلوی دوربین می‌بریم. وی افزود: هم‌اکنون در حال انتخاب بازیگران هستیم. همچنین بخش زیادی از فیلمنامه بازنویسی شده و بخش باقیمانده در زمان تصویربرداری بازنویسی می‌شود.
این تهیه‌کننده در پایان با اشاره به این‌که «نوروز رنگی» در حدود ۲۰ قسمت نوشته شده، گفت: احتمالا نوروز ۱۴۰۰ مهمان خانه‌های مردم خواهیم بود. «از سرنوشت» در ۵۰ قسمت به قلم محمدمهدی سلطانی، روح‌ا... صدیق و سارا خسروآبادی نگاشته شده است.
فصل اول این مجموعه به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم به کارگردانی علیرضا بذرافشان سال ۹۸ روی آنتن شبکه دو رفت. سریال به اتفاقات دوران نوجوانی دو شخصیت اصلی یعنی هاشم و سهراب می‌پردازد که ایفای نقش آنها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.
این سریال کاری است از گروه فیلم و سریال شبکه دو که در سه فصل تولید شده است.