رازگشایی از قتل کارمند شهرداری در تصادف عمدی

رازگشایی از قتل کارمند شهرداری در تصادف عمدی


ماجرای تصادف مرگبار کارمند شهرداری تهران، پس از سه ماه با کشف سرنخ‌هایی رنگ جنایی به خود گرفت.
به گزارش خبرنگارجنایی جام‌جم، چند روز پیش خانواده‌ای با حضور در شعبه یازدهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران از مردی به اتهام قتل پسر خانواده که کارمند سازمان زیباسازی شهرداری بود، شکایت کردند. همسر مرد فوت‌شده در تحقیقات گفت: شوهرم کارمند بود و 8 صبح اول شهریور امسال در حال رفتن به محل کارش بود که در خیابان سراج خودرویی او را زیرگرفته و مصدوم کرد. وی در بیمارستان تحت درمان بود که مرگ مغزی او تایید شد. من و خانواده همسرم رضایت دادیم و اعضای بدن او به بیماران اهدا شد. گمان می‌کردیم مرگ او براثر تصادف باشد اما اکنون طبق اطلاعاتی به‌دست آمده فهمیدیم راننده به عمد او را زیرگرفته و به قتل رسانده و از راننده فراری به اتهام قتل‌عمد شکایت داریم.
در ادامه ماموران به محل تصادف اعزام شدند و از شاهدان تحقیق کردند که آنها گفتند مرد 35ساله در حال عبور از خیابان بود که خودرویی از جای پارک خارج شد و او را زیر گرفت و گریخت. این در حالی بود که بازبینی دوربین‌های مداربسته هم عمدی‌بودن تصادف را تایید می‌کرد. ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران به تحقیق دوباره از خانواده جوان فوت‌شده پرداختند که معلوم شد او سه هفته قبل از این تصادف تلفنی از سوی فرد ناشناسی مورد مزاحمت و تهدید قرار گرفته بود، اما کسی نمی‌داند مزاحم چه کسی بوده است. تصور می‌شود بین این تماس‌ها و تصادف ارتباطی باشد.
با دستور بازپرس جنایی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری راننده فراری و رازگشایی از مرگ جوان  کارمند ادامه دارد.