نسخه Pdf

 ارزان و خوش صدا

با بهترین هدست‌های گیمینگ در سال 1400 آشنا شوید

ارزان و خوش صدا

هر وقت صحبت از ارزان قیمت بودن یک هدست می‌شود این نگرانی وجود دارد که در نهایت بعد از چند بار استفاده آن را دور بیندازید. اگر اهل گیم و بازی هستید حتما می‌دانید به همان اندازه که داشتن یک ماوس مناسب و کیبورد خوب می‌تواند به بهتر بازی‌کردن شما کمک کند، داشتن یک هدست یا هدفون گیمینگ با کیفیت صدای خوب هم ضروری است اما هدست‌ها‌ی گیمینگ ارزان قیمت هم می‌توانند صدای هیجان‌انگیز و عملکردی عالی را داشته باشند. ما هدست‌ها‌ی معرفی شده در این گزارش را قبل از این‌که به شما معرفی کنیم، آزمایش کرده‌ایم بنابراین نگرانی از این‌که در نهایت با یک هدست ضعیف روبه‌رو شوید را نداشته باشید.

SteelSeries Arctis 1
دلایل خرید: صدای خوب، راحتی استفاده، میکروفن متحرک
دلایل نخریدن: کاملا مناسب نیست، کیفیت میکروفن ساب
 هدست SteelSeries Arctis 1 طراحی بسیار ساده‌ای دارد و بدنه‌ای کاملا براق همراه گوشی‌ها‌ی نرم پارچه‌ای و همراه با درایوهای باکیفیت در رده مدل‌ها‌ی بالا Arctis قرار دارد. ما هدست Arctis 1 را در مورد هر نوع بازی به‌خصوص در هنگام بازی با شوترهای رقابتی آنلاین مانند Arctis 1 کیفیت آن را خوب ارزیابی کردیم. میکروفن این هدست دارای قابلیت Noise canceling است و همچنین در مواقع عدم نیاز شما می‌توانید میکروفن را از هدست جدا کنید. در این هدست شما می‌توانید از روی گوشی تنظیمات صدا را انجام دهید و در موقع بازی کردن شما می‌توانید بدون ایجاد وقفه در بازی صدای آن را تنظیم کنید.ابرهای به کار رفته در این هدست از کیفیت خوبی برخوردارند تا در استفاده طولانی مدت گوش‌های فرد عرق نکنند و خنک بمانند. با میکروفن قابل جابه‌جایی و جک اتصال 5/3میلی‌متری، با ارائه صدای باکیفیت برای شما یک بازی عالی را به همراه خواهد آورد.




HyperX Cloud Stinger
دلایل خرید: طراحی بسیار جالب، کنترل دستی، قیمت مقرون به صرفه
دلایل نخریدن: در صدای بالا حالت انفجاری دارد
HyperX Cloud Stinger دارای طراحی بسیار محکم به همراه پلاستیک نرم و کاپ‌ها‌ی بزرگ برای گوش است و با حلقه‌ای که در اطراف آن وجود دارد، باعث خواهد شد به گوش شما فشار زیادی وارد نشود. این هدست یک مجموعه راحت برای افرادی است که به دنبال یک جنس خوب با صدای هیجان‌انگیز به همراه قیمت مناسب هستند. کنترل صوتی روی قسمت گوشی دارای یک نوار لغزنده است. متأسفانه این هدست در صداهای بالا ارتعاش دارد که تجربه دردناکی را به کاربران خود القا خواهد کرد.





Astro A10
دلایل خرید: طراحی براق و بادوام، عملکرد صوتی عالی، مقرون به صرفه
دلایل عدم خرید: دارای صدای آرام
ذهنیت افراد هنگامی که برند Astro را می‌بینند این است که تمام محصولات این شرکت از جمله محصولات گران قیمت موجود در بازار هستند. طراحی نرم و صاف A10 نشان از خواهر و برادر آن مانند A40 و A50 دارد و از یک سبک و استحکام همتراز با آنها برخوردار است.  قاب سبک هدست و بالشتک‌ها‌ی فوم حلقه‌ای این هدست استفاده از آن را برای برنامه‌ها‌ی زمانبر و طولانی مناسب می‌سازد. هر چند گوشی‌ها‌ی کوچک آن می‌تواند برای افرادی که گوش‌ها‌ی بزرگ دارند، راحت‌تر باشد. A10 صدایی عالی با قیمتی مناسب را ارائه می‌کند. این هدست همچنین قادر است آرام‌ترین صداهای موجود در بازی از جمله پرتاب و عوض کردن خشاب را به گوش مخاطب خود برساند. اگر از جمله افرادی هستید که می‌خواهید با هزینه‌ای پایین کیفیتی مناسب را به‌دست آورید، ما این هدست را به شما پیشنهاد می‌کنیم.




Razer Kraken X
دلایل خرید: طراحی براق، راحتی در استفاده، صدای خوب در هنگام بازی
دلایل نخریدن: میکروفن
نامناسب، اجرای موسیقی Subpar، صدای Surround با استریو تفاوت چندانی ندارد.
Razer Kraken X یک هدست کاملا مقرون به‌صرفه است و صدای خوبی را در مقایسه با بهترین محصولاتی که Razer تولید کرده ، ارائه می‌دهد. هدست Kraken X
به دور از شاسی‌ها‌ی بزرگ هدست‌ها‌ی قبلی است و بسیار ظریف، زیبا و سبک‌وزن و دارای پوشش چرمی است که استفاده از آن را برای ساعت‌ها‌ی طولانی راحت می‌سازد.
با استفاده از جک اتصال 5/3میلی‌متری هدست می‌توانید از آن برای اتصال کنسول‌ها‌ و رایانه‌ها‌ی شخصی استفاده کنید و صدایی متعادل را برای بازی‌های رقابتی و همه جانبه داشته باشید.امیدواریم این هدست عملکرد موسیقی خوبی را برای کاربران خود به همراه بیاورد و میکروفن قابلیت جابه‌جایی داشته باشد.




چگونه هدست گیمینگ ارزان انتخاب کنیم؟
اگر در فکر خرید یک هدست باکیفیت و مقرون به صرفه هستید بدانید در جست‌وجوی بهترین هدست گیمینگ ارزان قیمت برای بازی باید تعداد زیادی از عوامل اصلی را در نظر گرفت. در اینجا مواردی هست که باید قبل از خرید بدانید. سازگاری:بهترین هدست‌ها‌ی ارزان قیمت با جک 5/3 میلی‌متری ارائه می‌شوند که تقریبا با هر پلتفرمی از جمله Switch، Xbox One، PS4، PC کار می‌کنند اما در بازار هدست‌ها‌یی هست که فقط از طریق USB به PC و PS4
متصل می‌شوند. بنابراین هنگام خرید هدست به این موضوع توجه
داشته باشید.
انتظار هدست بی‌سیم را نداشته باشید: تقریبا هرگز نباید انتظار داشته باشید در بین هدست‌ها‌ی ارزان قیمت، هدست بی‌سیم را ببینید. بنابراین باید خود را برای هدست‌ها‌ی سیمی آماده کنید.  راحتی خود را مدنظر قرار دهید:بیشتر هدست‌ها‌ی بازی ارزان‌قیمت دارای روکش چرم مصنوعی یا پارچه نرم هستند. روکش چرم مصنوعی بسیار راحت است و صدا را به‌خوبی عبور می‌دهد اما با گذشت زمان گرم می‌شود. روکش‌ها‌ی پارچه‌ای معمولا بسیار سبک وزن هستند و بهتر است برای مواردی که نیاز به استفاده طولانی است از این مورد استفاده کنید.
ضمیمه نوجوانه
تیتر خبرها