وریا غفوری:  با این رویه قهرمان نمی‌شویم

وریا غفوری: با این رویه قهرمان نمی‌شویم

وریا غفوری کاپیتان استقلال که بعد از بازی با الهلال، سکوت کرد و مصاحبه‌ای انجام نداد، دیروز در فضای مجازی سکوتش را شکست و از مشکلات تیمش گفت، از این‌که با رویه فعلی نمی‌توانند به موفقیتی برسند. حرف‌های او برای هواداران استقلال تلخ بود...
تاثیر پرداخت نشدن پول بازیکنان
بازی مهمی را باختیم ولی لازم است یکسری دردها بازگو شود. برای چندمین بار درد از نداشتن امکانات اولیه نظیر چمن مناسب تمرین، سالن بدنسازی، استخر و کلینیک ریکاوری و مواردی چون عدم پرداخت مطالبات بازیکنان به استقلال لطمه زده است. مورد آخر که باعث رویارویی هواداران با بازیکنان شده است. این موضوع حتی تبدیل به شگرد مدیران شده است. بماند که تاثیر نپرداختن دستمزد بازیکنان چه لطمانی به باشگاه و تمرکز بازیکنان وارد می‌کند.
با این رویه....
هواداران عزیر و عاشق استقلال خیلی خوب می‌دانم لیاقت و خواسته شما در این چند سال چیزی جز قهرمانی نبوده ولی باید واقع‌بین و صادق بود. با این رویه هیچ موفقیتی برای استقلال حاصل نمی‌شود. مشکلات و حواشی زیاد است. اگر می‌خواهیم تیمی شایسته قهرمانی داشته باشیم، باید از بازیکنان گرفته تا ارکان باشگاه همه هماهنگ باشیم.
دردآور است
گفتن این حرف‌ها برایم دردآور است ولی سعی من بر این است در روزهای سخت همه‌چیز را بی‌پرده و صادقانه با هواداران در میان بگذارم. در آخر جز ناراحتی و شرمندگی در برابر هواداران عاشق چیزی برای گفتن ندارم. امیدوارم در روزهای پیش‌رو شادی را به دل‌های هواداران برگردانیم.