افتتاح هتل هوشمند

افتتاح هتل هوشمند

گروه شركت‌های علی بابا از هتل پیشرفته خود رونمایی كرد! امكانات مدرن هتل فلای‌زو (Flyzoo) باعث شده به آن لقب «هتل آینده» را بدهند.
به گزارش خبرآنلاین،‌ برند علی بابا كه بیشتر با عنوان غول تجارت الكترونیك چین شناخته می‌شود، از جدیدترین فناوری‌های روز مثل هوش مصنوعی استفاده كرده تا نه تنها ارائه‌ خدمات را به مسافران تسهیل كند، بلكه این امكانات را به عنوان یك ویژگی برای جذب گردشگران نیز در نظر گرفته است.
علی بابا، این هتل پیشرفته را در شهر هانگژو در استان ژجیانگ ساخته است. از امكانات پیشرفته‌ هتل می‌توان به پذیرش مهمان‌ها بدون نیاز به صحبت كردن اشاره كرد. مسافرانی كه اتاق رزرو كرده‌اند، مستقیم به ورودی اتاق خود مراجعه می‌كنند و سیستم تشخیص چهره، در اتاق را برای آنها باز می‌كند. ربات‌ها در هر جای هتل مشغول به كار و كمك به مسافران هستند. برای مثال، ربات‌های راهنما در پیدا كردن اتاق‌ها مسافران را همراهی می‌كنند.
این هتل دارای ۲۹۰ اتاق و ۷ اتاق با دكوراسیون ویژه است؛ اپلیكیشنی هم دارد كه مسافران به كمك آن می‌توانند دستورات، خریدها و سفارش‌های خود را پیگیری كنند.در رستوران هتل هم ربات‌ها در كنار كاركنان انسانی خدمت‌رسانی می‌كنند و سفارش‌ها را بدون نیاز به
 كنترل كننده‌ای به میزهای مشتریان می‌رسانند و در نظافت كمك می‌كنند.