تجلیل از نازنین گزارشگر کشتی

تجلیل از نازنین گزارشگر کشتی

پس از کسب موفقیت‌های چشمگیر ورزشی در مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد و فرنگی، موجی از شور و نشاط و هیجان در جامعه تزریق شد. هیجانی از جنس امید به آینده. در این بین یکی از عوامل تزریق شور و نشاط در جامعه کشتی گزارش‌ کردن‌های پرحرارت هادی عامل بوده و هست؛ گزارش‌هایی که بیش از سه دهه است از قاب رسانه ملی شنیده می‌شود و هر روز بیشتر از دیروز بر صفا و صمیمیت آن افزوده می‌شود. اینها بهانه‌ای بود برای تجلیل از هادی عامل. به همین منظور مراسم بزرگداشتی ‌برای او در نخلستان سازمان هنری رسانه اوج با حضور اهالی رسانه، پیشکسوتان کشتی، مدیران شبکه سه و عوامل برنامه دایره طلایی برگزار شد.
در این مراسم، فروغی مدیر شبکه سه سیما ضمن تشکر و قدردانی از تمام شرکت‌کنندگان در این مراسم گفت: در جلسات این شکلی گاهی صحبت‌ها رنگ و بوی تعارف می‌گیرد اما راجع به آقای عامل می‌شود حرف دل زد. کسی که با صفا، اهل خلوص، مشتی و به تعبیر پیشکسوتان این رشته لوطی است. از ویژگی‌های اخلاقی ایشان می‌توان به اخلاص و تواضع او اشاره کرد. خصوصیت مثبت اخلاقی دیگر هادی عامل احترام به ایران و ایرانی است. در کلمه به کلمه گزارش ایشان احترام به ایران و ایرانی وجود دارد. استفاده از عبارت «شیر مادر و نان پدر حلالت» کلام دقیقی است که با استفاده از چهار کلمه یک عمق فرهنگی عالی را ایجاد می‌کند. از طرفی تخصص و مهارت هادی عامل در حرفه گزارشگری و شناخت دقیق ایشان از کشتی نکته‌ای قابل توجه است.
در ادامه هادی عامل هم ضمن تشکر و قدردانی از مدیریت شبکه سه و برگزارکنندگان این برنامه گفت: «بسیار خوشحالم که در کنار بزرگان کشتی ایران هستم. 38 سال تلاش کردم تا بتوانم دل مردم را شاد کنم. مدیریت شبکه سه در جلسه‌ای پیش از اعزام به المپیک که با گزارشگران گذاشته بود از ما درخواست کرد با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات اقتصادی تلاش کنیم تا دل مردم را شاد و نور امید را در دل‌های آنها پر رنگ کنیم. پهلوانی فقط به مدال نیست، پهلوانی به تواضع است، مدیری که با بقیه، پهلوان‌منشانه رفتار می‌کند باعث می‌شود مقبولیت آن مدیر بین کارکنانش افزایش پیدا کند. امروز قشنگ‌ترین روز زندگی من است. یک کلیپی را دفتر رهبر انقلاب پخش کردند؛ برای من باعث افتخار و خوشحالی بود که صدای بنده در این کلیپ پخش شد.»
در پایان این مراسم، هدایایی از طرف مدیر شبکه سه، فدراسیون کشتی، فدراسیون بدنسازی و جمعی از پیشکسوتان این رشته به رسم یادگار به هادی عامل تقدیم شد.