همراهی مترو با اکشن‌کاران

همراهی مترو با اکشن‌کاران



مدیران کمپانی مترو گلدوین مایر (ام جی ام) اعلام کردند سرمایه‌گذار اصلی کمدی اکشن جدیدی هستند که جیسون موموآ و دیو باتیستا را در مقابل یکدیگر دارد. این فیلم هنوز نامی ندارد و برای اولین بار این دو اکشن‌کار معروف را در کنار یکدیگر به نمایش می‌گذارد. اطلاعی از داستان فیلم در دست نیست اما تهیه‌کنندگانش از آن به‌عنوان یک کمدی اکشن بزن و بکوب هیجان‌انگیز اسم می‌برند که تا حدودی داستانی شبیه مجموعه کمدی اکشن «اسلحه مرگبار» مل گیبسون دارد. به این ترتیب احتمالا دو قهرمان اکشن سرشناس این روزهای سینما، دو مامور پلیس هستند که نمی‌توانند با یکدیگر کار کنند اما مجبورند ماموریت‌هایی را با کمک هم به سرانجام برسانند. کل داستان فیلم در هاوایی اتفاق می‌افتد.
جاناتان تراپر که خالق چند مجموعه موفق و تماشایی تلویزیون است، فیلمنامه کار مشترک موموآ و باتیستا را نوشته است. هنوز کارگردانی برای فیلم انتخاب نشده و احتمال زیادی وجود دارد خود او پشت دوربین قرار گیرد. او در تولید مجموعه «دیدن» هم نقش مهمی داشته که موموآ نقش اصلی‌اش را بازی کرده‌است.
نزدیکان به پروژه می‌گویند تهیه‌کنندگانش مذاکراتی با دیوید لیچ انجام داده‌اند و شاید او کارگردانی این کمدی اکشن را به‌عهده بگیرد. از آنجا که هر دو بازیگر اصلی فیلم مشغول کار روی چند فیلم مختلف هستند، بعید به نظر می‌رسد کلید فیلمبرداری کار مشترک‌شان تا زودتر از سال 2023 زده شود. رسانه‌ها چند ماه قبل خبر دادند که موموآ و باتیستا برای همکاری مشترک در یک فیلم اکشن جدید اعلام آمادگی کرده و از صنعت سینما خواسته‌اند فیلمی در این ارتباط تولید کند!  / هالیوود ریپورتر