«تختی» روی صحنه تئاتر

«تختی» روی صحنه تئاتر


اجرای نمایش «تختی در اتاق۲۳ هتل آتلانتیک» به کارگردانی تینو صالحی در تالار قشقایی آغاز شده است. روابط‌عمومی مجموعه تئاترشهر خبرداده که این نمایش با نگاهی به زندگی جهان‌پهلوان تختی، پهلوان نام‌آور کشتی پیش‌روی مخاطبان قرار گرفته و رضا بهرامی، مجید رحمتی، سهیل ملکی، سامان کرمی، نجلا نظریان، حسین خجسته، آروین فلاح، کهبد تاراج، مسعود حکمت‌آرا به‌عنوان بازیگر در این نمایش بازی دارند.
این نمایش هر روز ساعت18و30دقیقه به مدت 60دقیقه روی صحنه می‌رود و قیمت بلیت آن 40هزار تومان است. این نمایش امروز و فردا یعنی چهارم و پنجم آذر نیز در دو نوبت و در ساعت‌های۱۷ و ۱۸و30دقیقه اجرا می‌شود.
مریم نورالدینی دستیار کارگردان و منشی‌صحنه، تینو صالحی طراح‌صحنه، میثم صفری طراح‌نور، نجلا نظریان طراح‌لباس، ماریا حاجیها طراح‌گریم، بهاره اسدی مجری‌گریم، کهبد تاراج مجری‌طرح و مدیرتولید این نمایش هستند.
هم‌اکنون نمایش‌های «بانوی محبوب‌من» به کارگردانی گلاب آدینه در تالار اصلی، «بابا آدم» به کارگردانی لیلی عاج در تالار چهارسو، «بیماری خانواده میم» به کارگردانی سروش طاهری در تالار سایه تئاترشهر میزبان مخاطبان تئاتر هستند.