نسخه Pdf

معرفی

معرفی

انیمیشن فوتبال دستی
اگر علاقه‌مند به انیمیشن هستید و فوتبال، می‌توانید از دیدن انیمیشن فوتبال دستی حسابی لذت ببرید. در انیمیشن فوتبال دستی فیلم ماجرای چند بازیکن است که در یک کافه محلی زندگی می‌کنند و می‌خواهند به متصدی کافه که مرد جوان و درمانده‌ای است کمک کنند تا دهکده‌اش را حفظ کند و قلب دختر مورد علاقه‌اش را به دست بیاورد....

 فیلم گل 1
موضوع این فیلم درباره پسری به اسم «سانتیاگو مونز» است که می‌خواهد یک فوتبالیست حرفه‌ای شود و در رئال مادرید بازی کند. او حالا در محله باریوس در لس‌آنجلس زندگی و فکر می‌کند که افکارش فقط یک رویاست، اما یک روز به او پیشنهاد تست باشگاه نیوکاسل داده  می‌شود، اما.... هم‌اکنون شما می‌توانید این فیلم ورزشی را به صورت دوبله فارسی با لینک مستقیم و کیفیت بلوری از سایت نماگرد به طور کاملا رایگان دانلود کنید. امیدوارم از تماشای این فیلم در کنار خانواده نهایت لذت را ببرید.

فیفا و پی‌اس
این دو بازی معروف و محبوب بین نوجوانان و حتی جوانان و بزرگسالان نیازی به معرفی زیادی ندارد. این دو بازی محبوب و هیجان‌انگیز که برای پلتفرم پلی‌استیشن ساخته شده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و همین‌طور هوش مصنوعی که در این بازی‌ها به کار رفته از دقت بسیار زیادی برخوردار بوده و تمامی تیم‌ها و لیگ‌های جهان را شامل می‌شود. این روزها محبوبیت آنها به اوج خود رسیده و همیشه بازار کل‌کل در این بازی‌ها داغ است.

نیمه دوم
The Second Half

نویسنده: روی کین و رودی دویل 
این کتاب دقیقا همان چیزی است که از کارشناس فوتبالی محبوب‌تان انتظار دارید. همان‌گونه که از نامش پیداست، کتاب «نیمه دوم» از ادامه کتاب قبلی زندگینامه «روی کین» شروع می‌شود و این بار داستان‌هایی حتی پرتنش‌تر و هیجان‌انگیزتر از درگیری‌ها و اتفاقات افراد نزدیک به او و سال‌های آخر دوران فوتبالی‌اش دارد.

  بازی لیگ برتر فوتبال جهان
  World Soccer League

تا‌کنون بیش از ۱۰۰میلیون نفر این بازی را از گوگل‌پلی دانلود کرده‌اند که همین موضوع به تنهایی می‌تواند نشان دهد بازی «ورلد ساکر لیگ» تا چه اندازه بین کاربران اندرویدی علاقه‌مند به بازی‌های فوتبالی مشهور است. در این بازی حدود ۶۰کشور، ۶۰باشگاه و ۲۰۰۰بازیکن وجود دارد که می‌توانید آنها را انتخاب کنید و همچنین امکان بازی در حالت‌های کاپ، لیگ، تمرین و حالت عادی وجود دارد.

امیرعلی حبیبی