نسخه Pdf

با شما هزارتایی شدیم

با شما هزارتایی شدیم

روزی که دکتر اکرامی‌فر، معاون وقت ضمایم تپش از من خواست دبیری تپش را قبول کنم، بعد از نزدیک به دو دهه خبرنگاری حوادث، تردید به دلم راه پیدا کرد. پیش از این، بزرگانی همچون محمد بلوری، فریدون صدیقی و علیرضا رحیمی‌نژاد این مسئولیت را به‌عهده داشتند و توانسته بودند این مسیر را به‌خوبی طی کنند. حالا من نه تنها باید این مسیر را ادامه می‌دادم، بلکه باید با توجه به تغییرات عصر رسانه، برای زنده و پویا بودن مطالب کاری می‌کردم.

در این سال‌ها سعی کردم با همه توان جواب اعتماد معاونان ضمایم را بدهم و با راهنمایی و کمک این بزرگان و تلاش همکارانم، تپش را به شماره1000 برسانیم . 1000شاید در نگاه اول یک عدد چهار رقمی باشد که بسیار شنیده‌ایم اما برای نویسندگانی که در تپش قلم زدند یک موفقیت است؛ موفقیتی که در این سال‌ها با کار دسته‌جمعی به دست آمده است. 
با تلاش نویسندگان تپش که جزو بهترین‌های حوادث هستند، تلاش‌های مجتبی بختیاری که برای صفحه‌آرایی تپش ساعت‌ها وقت می‌گذارد و تلاش می‌کند هر هفته از ایده‌ای نو و جدید استفاده کند، طرح‌های خوب احسان نوری‌نجفی که با همه دغدغه و گرفتاری‌ها در این سال‌ها تلاش کرد با طرح‌های جلد و داخل صفحه به گرافیک این ضمیمه کمک کند و در آخر تلاش‌های احسان رستگار عزیز که به عنوان معاون ضمایم به این تیم اعتماد کرد و هر جا کاستی دید، کنارمان بود و با راهنمایی‌هایش کمک‌مان کرد.
این تشکر‌ها را کردم تا برسم به تشکر ویژه از شما مخاطبان تپش، مخاطبانی که اگر در این سال‌ها همراه‌مان نبودید و حمایت‌مان نمی‌کردید، ضمیمه تپش 1000تایی نمی‌شد و با افتخار این شماره را تقدیم می‌کنیم به شما. امیدواریم به‌زودی مشکل کاغذ حل شود و مثل سابق تپش 16صفحه‌ای شود. موضوعی که یکی از مهم‌ترین درخواست‌های شما همراهان است.  تلاش کردیم با مشورت شما و استادان فن، تغییراتی در شکل و محتوای ضمیمه بدهیم و انتظار داریم مثل همیشه با نظرات سازنده‌تان،کنارمان و دلگرمی‌مان باشید.

محمد غمخوار - سردبیر تپش