رویت آشوب‌سازان در پروژه مسموم‌سازان

رویت آشوب‌سازان در پروژه مسموم‌سازان

رصد و بررسی کنش‌های رسانه‌ای و کلامی برخی رسانه‌های غرب‌گرای داخلی به موازات تروریسم رسانه‌ای ضدانقلاب و جبهه غرب نشان می‌دهد جریان آشوب‌ساز همچنان گزینه تولید بی‌ثباتی در محیط داخلی ایران را در دستور کار خود داشته و در این زمینه همچنان از مدل ترکیبی بهره‌گیری می‌کند.

گستره مسمومیت‌‌ها و پیوست رسانه‌ای آشوب‌سازان در  این زمینه بیانگر آن است که هدف گرفتن نوجوانان آن هم دختران به‌موجب استعداد تولید احساسات و عواطف و دربرگیری با آحاد جامعه و کانون خانواده، تلاشی است که قطع یقین با شبکه داخلی همکار پیگیری می‌شود تا چندین هدف را به صورت همزمان نشانه رود.

این اهداف به صورت مختصر عبارت است از:
 
تحریک و بسیج افکار عمومی علیه حاکمیت و تولید گزاره بی‌کفایتی و ناکارآمدی (این کلیدواژه‌‌ها به‌کرات در ادبیات عملیاتی ضدانقلاب و برخی غربگرایان داخلی مورد استفاده قرار گرفته است).
 
تلاش برای کانونی‌سازی نهادهای امنیتی و انتظامی و ایراد فشار روانی به این مجموعه ذیل راهبرد خسته‌سازی این نهادها و امتداد حواشی و تولید مساله‌های جدید تا سال آینده
 
کاهش تاب‌آوری اجتماعی با ضریب دادن به اخبار افزایش دامنه مسمومیت‌‌ها 
 
بازنمایی از وضعیت کنونی کشور با توجه به دامنه‌ای از مشکلات همچون برخی تلاطمات ارزی، گرانی‌‌ها ذیل گزاره «آشفتگی حاکمیت»
 
شکل‌دهی به رونوشت پنهان و تولید نفرت و عصبیت علیه دستگاه‌ها
 
تلاش برای این همانی دروغین میان جمهوری اسلامی و حکومت طالبان با اتهام عدم توجه به حقوق زنان و دختران
 
تلاش برای تولید شکاف میان ملت- دولت، ملت- ملت
 
تلاش برای شکل دهی به بی‌اعتباری و بی اعتمادی دستگاه‌های مختلف و... .

​​​​​​​این قبیل تلاش‌‌ها و هدف‌گذاری‌‌ها از سوی اپوزیسیون و برخی غرب‌گرایان وطنی نشان می‌دهد همچون آشوب‌های چند ماه گذشته، نطفه هجمه‌‌ها با یک دروغ بزرگ و متهم‌سازی دستگاه‌‌ها به اقدام غیرانسانی شروع شده و در ادامه با اضافه شدن وجوه دیگری از بسته‌های عملیاتی، ظلم بزرگ به جمهوری اسلامی ضریب یافته است. نکته قابل تامل دیگر در این زمینه آن است که در این برهه همچون موارد گذشته با ترور حقیقت از جانب ضدانقلاب، برخی کشورهای خارجی، منافقین و غرب‌گرایان داخلی مواجه هستیم که شبکه جنگ ترکیبی و همیشه در دستور علیه جمهوری اسلامی را به نمایش می‌گذارد.