با محوریت بخش خصوصی«رویدادهای تابستانه کیش» برگزار می‌شود

با محوریت بخش خصوصی«رویدادهای تابستانه کیش» برگزار می‌شود

رویدادهای تابستانه کیش با پیش بینی برنامه‌های متنوع گردشگری، تفریحی، مسابقات، تورهای زمینی، هوایی و ورزشی با محوریت بخش خصوصی از یکم تیرماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان در نشست خبری «برگزاری رویدادهای تابستانه کیش» که صبح دوشنبه هشتم خرداد در سالن اجتماعات سازمان منطقه آزاد کیش برگزار شد؛ از مشارکت برخی جوامع در جزیره کیش که نقش محوری برگزاری این رویداد‌‌ها را بر عهده خواهند داشت، خبر داد.
سادات نجفی جوامع «بازاریان و بازرگانان، هتلداران، مراکز پذیرایی، کلوپ داران و دفاتر مسافرتی و گردشگری کیش «را 5 تشکل اصلی که در این رویداد ذینفع و دارای حق رای خواهند بود، معرفی کرد و افزود: هر جوامعی نسبت به میزان مشارکت خود در این رویداد حق رای دارد. وی با بیان این که برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری هرچه شایسته تر رویدادهای تابستانه کیش از بهمن ماه سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود، اظهار داشت: برنامه‌های پیش بینی شده در «رویدادهای تابستانه کیش» با آغاز ماه محرم نیز ادامه خواهد داشت.
مدیرعامل جامعه بازاریان و بازرگانان کیش، بیان داشت: «تیزرهای تلویزیونی، شبکه‌های استانی و تبلیغات محیطی در سطح استان‌‌ها و همچنین ورود خودروها از سرزمین اصلی و ...» با حمایت سازمان منطقه آزاد کیش محقق می‌شود.
رحمان سادات نجفی، اظهار داشت: با ایجاد عوامل انگیزشی و حمایت‌های انجام شده در زمینه شناور شدن نرخ‌‌ها و طرح‌های پیش بینی شده در این رویداد ویژه ساکنان جزیره کیش شاهد رونق هر بهتر گردشگری خواهند بود.