مدیر رسانه‌های نوین معاونت سیما منصوب شد

مدیر رسانه‌های نوین معاونت سیما منصوب شد


با حكم مرتضی میرباقری، معاون سیما و هماهنگی‌های به عمل آمده با معاون فضای مجازی سازمان صدا و سیما و با توجه به جایگاه و نقش مهم رسانه‌های نوین، رضا شكرالهی‌فر به سمت مدیر رسانه‌های نوین معاونت سیما منصوب شد.
به گزارش جام‌جم، مدیریت متمركز تولید محتوای اختصاصی فضای مجازی، نظارت بر نحوه بازنشر محتوای تولید شبكه‌ها در فضای مجازی و همكاری با مركز طرح، برنامه و ارزیابی سیما درخصوص تدوین سیاست‌های محتوایی فضای مجازی سیما و نظارت بر حسن اجرای آن، از مواردی است كه در این حكم بر آن تاكید شده است.
یكپارچه‌سازی بسترها و ساختارهای اطلاع‌رسانی و ارائه محتوای معاونت سیما در فضای مجازی، هماهنگی و ارتباط با معاونت فضای مجازی و معاونت توسعه و فناوری رسانه در حوزه‌های محتوا و زیرساخت و ایجاد و مدیریت بسترهای متمركز تعاملی با مخاطبان سیما، تدوین سیاست‌های معاونت فضای مجازی به منظور شناسایی و بهره‌مندی از نیازها و سلایق مخاطبان در جهت برنامه‌ریزی تولیدات فضای مجازی معاونت مواردی است كه در این حكم آمده است.
همچنین نظارت بر ثبت دقیق و كیفیت اطلاعات راهنمای الكترونیك برنامه در سطح شبكه‌های سیما و بررسی مستمر فرصت‌ها و تردیدهای فضای مجازی شبكه‌ها در راستای حضور مطلوب معاونت سیما در فضای مجازی از دیگر مواردی است كه در این حكم به آن اشاره شده است.