ویژه برنامه «صراط» برای وفات حضرت خدیجه (س)

ویژه برنامه «صراط» برای وفات حضرت خدیجه (س)

شبكه چهار سیما در آستانه فرارسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه (س) ویژه‌برنامه مناسبتی «صراط» را روی آنتن می‌برد.
به گزارش جام‌جم، صراط كه در قالب مستندگونه ویژه تمام مناسبت‌های مذهبی و فرهنگی سال تهیه و تولید می‌شود، در قسمت جدید آن، ویژه وفات
حضرت خدیجه (س) امروز روی آنتن می‌رود.
در قسمت مستند این برنامه، با سفر به بنیاد فرهنگی امامت در قم كه موسس آن آیت‌ا... سیدعلی میلانی است، با حجت‌الاسلام محمدمهدی معماریان در خصوص زندگی حضرت خدیجه (س) گفت‌وگو شده است.
در آیتم نمایشی این قسمت از صراط، نمایش كوتاهی با عنوان ازدواج پخش می‌شود. داستان این نمایش در خصوص خانواده ثروتمندی است كه با ازدواج دختر خود با یك فرد از طبقه متوسط مخالفت می‌كنند. در این آیتم نمایشی محمد ستوده، اكبر دباغیان، مژگان ناصری، اشكان حاج‌حسنی، اكبر دسترنج، حمید تربتیان و بهرنگ محتشمیان ایفای نقش كرده‌اند.
بخش شعرخوانی هم آیتم جدیدی است كه به مجموعه صراط اضافه شده است و در ویژه‌برنامه این هفته، محمدصادق میرصالحیان و فضل‌ا... شیرانی ملقب به سخا در خصوص حضرت خدیجه (س) به شعرخوانی می‌پردازند. لازم به ذكر است تصویربرداری بخش شعرخوانی، در خانه تاریخی مشروطه در اصفهان صورت گرفته است.
صراط به تهیه‌كنندگی امیرحسین عنایتی در گروه فرهنگ و اندیشه شبكه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود و محمد ستوده به عنوان مدیر تولید با این مجموعه همكاری می‌كند. همچنین موسسه سینمایی فدك فیلم نقش جهان هم مجری طرح این برنامه است.