افشین عزیزی برای «گاندو» می‌نوازد

افشین عزیزی برای «گاندو» می‌نوازد



سریال «گاندو» كه تابستان سال گذشته كار تصویربرداری خود را در تهران آغاز كرده بود، این روزها در حال انجام مراحل فنی است تا برای پخش آماده شود.
به گزارش جام‌جم، سریال «گاندو» كه فروردین‌ماه كار تصویربرداری خود را در كشور چین به پایان رسانده بود این روزها در حال انجام آخرین مراحل فنی خود است و افشین عزیزی آهنگساز سریال‌های «آنام»، «پریا» و فیلم‌های سینمایی «آباجان»، «كوچه بی‌نام» و ... مشغول آخرین مراحل آهنگسازی این سریال است.
داستان این مجموعه امنیتی به كارگردانی جواد افشار، تهیه كنندگی مجتبی امینی و قلم آرش قادری به نگارش درآمده است و برای پخش از شبكه سوم سیما آماده
می‌شود.
وحید رهبانی، داریوش فرهنگ، پیام دهكردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا تركاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اكبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابك نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم‌خانی، فلیپ ساپركین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند كه در این سریال به ایفای نقش پرداختند.
همچنین «گاندو» با حضور كامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توكلی، نسرین نكیسا، سوگل طهماسبی، كمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شده است و جمع زیادی از بازیگران خارجی و ایرانی كه در بخش تولید خارج از كشور به این مجموعه
اضافه شدند.